بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل در محکومیت توهین به قرآن کریم

اردبیل (پانا) - سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل با انتشار بیانیه‌ اقدام دولت سوئد در صدور مجوز جسارت به ساحت قرآن‌ کریم را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل در محکومیت توهین به قرآن کریم

متن بیانیه سازمان دانش آموزی استان اردبیل بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام ضداندیشه، ضداخلاق و ضدبشری مدعیان آزادی بیان در اهانت به قرآن کریم که تحت حمایت دولت سوئد انجام شد، یک جنایت فرهنگی است. مقامات سوئدی که مسبب ایجاد این جنایت بوده‌اند، باید از این قبیل اقدامات علیه مقدسات اسلامی و بشری دست برداشته و با عذرخواهی از تمام مسلمانان و موحدان جهان، درصدد جبران آن برآیند.

اهانت به قرآن، هتک فضیلت، انسانیت و اخلاق است و دولت سوئد در این اقدام شرم‌آمیز، آزادی بیان را به مسلخ برد. تکرار زنجیره‌ای این اهانت‌ها در کشورهای غربی، نشانه‌ برنامه‌ریزی‌های پنهان جریان‌های ضددینی، در اسلام‌ستیزی است و غرب، کارنامه سیاهی در اسلام‌هراسی دارد.

بر این اساس سازمان دانش آموزی استان اردبیل، اقدام هتاکانه و توهین به مقام شامخ قرآن را به‌ شدت محکوم و اعلام می‌کند که نور قرآن هیچ‌گاه در دل‌‌های بشری کم نشده و اقدامات مذبوحانه که با چراغ سبز استکبار و سلطه رسانه‌ای صهیونیسم جهانی و با هماهنگی دولت سوئد انجام می‌گیرد، نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه زمینه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان را به‌خصوص در ایام مبارک حج فراهم می‌‌کند تا جایی که امروز نه تنها اعتراض مسلمانانِ نقاط مختلف جهان در محکومیت اقدام مذکور را به دنبال داشته است، بلکه مخالفت پیروان ادیان محترم الهی در توهین به مقدس‎ترین مقدسات مسلمانان را شاهد هستیم وهمچنین لازم است قوه قضاییه، وزارت امور خارجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیگیر محکومیت گسترده این اقدامات در جهان باشند و پیام اعتراض ملت‌های مسلمان و همچنین مردم ایران را به گوش جهانیان برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار