مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت:

مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال چندانی نکرده‌اند

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گفت مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال چندانی نکرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال چندانی نکرده‌اند

سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت ارائه کالابرگ الکترونیکی، اظهار کرد: این فرایند روالی طبیعی دارد که در حال طی شدن است. تغییراتی حسب دستور معاون اول رئیس جمهور صورت خواهد گرفت که در حیطه کارهای کارشناسی است؛ ان‌شاالله کار کارشناسی که انجام شد حتماً به تایید مراجع صاحبنظر می‌رسد و پس از آن ابلاغ خواهد شد.

وی درباره مشکل بودجه صندوق‌ها نیز گفت: بحث تامین بودجه و مشکل صندوق‌ها، مشکل مدیریتی است اما اینکه از جیب کارگران داده شود، درست نیست. کسی هم این را قبول ندارد. اما آنچه مسلم است این است که صندوق‌ها با ناپایداری جدی مواجه شده‌اند. بسیاری از صاحبنظران علم اقتصاد در حوزه تامین اجتماعی و کارهای آینده‌پژوهی بر این باور هستند که باید اصلاحاتی در حوزه مدیریت و شیوه اداره صندوق‌ها به عمل آید در هر صورت، همه این‌ها باید به قانون تبدیل شود.

مرتضوی در پاسخ به این سوال که آیا آماری از دریافت کالابرگ دارید، گفت: استقبال مورد انتظاری که ما داشتیم، از کالابرگ صورت نگرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص در رابطه با رد برخی مواد مربوط به صندوق‌های بازنشستگی از لایحه برنامه هفتم در کمیسیون‌های مجلس،، بیان کرد: دولت لایحه می‌دهد مجلس اختیار رسیدگی دارد، باید ببینیم در تلفیق چه تصمیمی گرفته خواهد شد. آن چیزی که در صحن مجلس بررسی شود و به تایید شورای نگهبان برسد و تبدیل به قانون شود، برای همگان لازم‌الاجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار