حسن روشن در گفت‌وگو با پانا:

‌بعضی‌ها لیاقت سرپرستی استقلال را ندارند، ‌قطعا خواهم گفت چه خبر است

استقلال نیازی به بیرانوند ندارد/‌ اتفاقات تمرین استقلال خیلی بد بود، خجالت کشیدم/ ‌خدا کند نکونام روش کی‌روش را پیاده نکند/ از قطع‌شدن دست‌وپای مربیان ساندویجی در فوتبال ایران خوشحالم

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه استقلال گفت با بیان اینکه‌ استقلال اصلا نیازی به بیرانوند ندارد گفت بیرانوند یکی از بهترین گلرهای ایران و آسیاست و من به او نصیحت می‌کنم که کسی که از جایی بلند می‌شود و پرواز می‌کند باید به آن‌جا خیلی احترام بگذارد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
‌بعضی‌ها لیاقت سرپرستی استقلال را ندارند، ‌قطعا خواهم گفت چه خبر است

حسن روشن در گفت‌وگو با پانا درباره فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن وی به باشگاه استقلال، اظهار کرد: «به نظر من استقلال اصلا نیازی به بیرانوند ندارد، بیرانوند یکی از بهترین گلرهای ایران و آسیاست. من به او نصیحت می‌کنم که کسی که از جایی بلند می‌شود و پرواز می‌کند باید به آن‌جا خیلی احترام بگذارد. به نظر من بیرانوند اگر در پرسپولیس خداحافظی کند بهتر است.»

وی با بیان اینکه پرسپولیس و استقلال اگر با هم نباشند فوتبال معنی ندارد، افزود: «‌متاسفانه چند سالی است که مدیریت‌ها مدام تغییر می‌کند. به همین خاطر از وزیر ورزش هم تقاضا می‌کنیم که در انتخاب‌ها دقت کنند، هر کس که از راه رسید روی این کرسی ننشیند. همه بچه‌های استقلال موافق این هستند که یک مدیریت خوب در استقلال ساکن شود.»

روشن از اتفاقات پیش‌آمده در اولین تمرین تیم استقلال انتقاد کرد و گفت: «‌اتفاقات تمرین استقلال خیلی بد بود. من خجالت کشیدم از اینکه شروع بدی را داشتم.»

وی ادامه داد: «به اعتقاد من هنوز عدم ثبات و مدیریت قوی در استقلال داریم که انشاالله هرچه سریع‌تر اصلاح شود. مهم‌تر از رفتن به آسیا و قهرمانی این است که جلوی هواداران خجالت نکشیم.»

حسن روشن به انتخاب سرپرست استقلال نیز اشاره کرد و گفت: «بعضی‌ها لیاقت سکوی سرپرستی استقلال را ندارند. اسم نمی‌آورم چون خودشان هم می‌دانند. اگر مدیریت هم مطالعه نکند، بررسی نکند، نه فقط سوابق فردی بلکه سوابق کارهای خلاف را، سرپرست به راحتی می‌تواند اشتباهات گذشته را تکرار کند. به نظر من سرپرست باید هیچگونه مشکلی نداشته باشد. ‌من با بعضی‌ از اسامی که اکنون مطرح هستند مخالفم، به‌خاطر چیزهایی که من می‌دانم و نمی‌گویم باشد یا نباشد. اگر باشد قطعا خواهم گفت چه خبر است و اگر نباشد چه بهتر. ولی باید در انتخاب افراد خیلی دقت کنند. امیدوارم که استقلال بعد از 10 سال انتخاب‌های درست انجام دهد.»

وی بزرگترین مشکل استقلال و پرسپولیس را تغییرات زیاد عنوان کرد و گفت: «‌اینکه ما نمی‌توانیم از جوانان‌مان استفاده کنیم بزرگترین اشکال ما حتی در تیم ملی است چون ساختارهای‌مان خوب نیست.‌»

روشن توصیه کرد برای کسانی که قرار است در باشگاه کاری کنند حکمی صادر نشود بلکه باید قرارداد باشد. وی گفت: «استقلال اصلا هیات مدیره ندارد. ما الان 7 و 8 سال است که در استقلال باران را از زمین به هوا ‌می‌بینیم.»

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره احتمال موفقیت جواد نکونام در استقلال نیز گفت:‌ «‌اگر جواد نکونام تنهایی به دعوا برود شکست خواهد خورد اما اگر دور و بر خود را قوی کند موفق می‌شود. فقط خدا کند نکونام روش کی‌روش را پیاده نکند. کی‌روش آدم خیلی خودخواهی بود.»

روشن در پایان از حضور مربیان ایران بر روی نیمکت تیم‌های لیگ برتر ابراز خوشحالی کرد و گفت: «‌ما همه از اینکه حداقل دست‌و‌پای این مربیان ساندویچی، بگوویچ و بگوویچ قطع شود و ایرانی‌ها بیایند و با هم باشند و هم دیگر را دفع نکنند خوشحالیم تا دیگر در مربی‌گری ذلیل نباشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار