مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

هدف از تشکیل رسانه ربدان، دانش‌آموز محوری است

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در همایش گروه رسانه‌ای ربدان در محل سالن تربیت، هدف از برگزاری تشکیل این گروه را کار گروهی و بالا بردن سطح کیفی تولیدات با استفاده از پتانسیل دانش‌آموزی معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف از تشکیل رسانه ربدان، دانش‌آموز محوری است

سید مهدی قاضی مدیر آموزش و پرورش نیشابور ضمن گرامی داشت هفته ولایت و امامت و اشاره به تولیدات محتوایی برخی از مناسبت های فرهنگی گفت: ربدان، رسانه بسیج دانش آموزی نیشابور با استفاده از توانمندی های دانش آموزی موفق شده است به عنوان یک رسانه پویا و فعال در حوزه های مختلف فرهنگی نقش پررنگی داشته باشد.

وی ادامه داد: ویدئو کلیپ، پادکست، گزارش خیابانی، مصاحبه های مختلف و عضو گیری رسانه ربدان در شهرستان نیشابور قابل ستایش و مثال زدنی است که باید درجهت گسترش آن تلاش مضاعف داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور، هنر رسانه را خاطره آفرینی معرفی کرد و ادامه داد: مراسمات ۲۲ بهمن، اعتکاف دانش آموزی، مناسبت های مختلف طول سال تحصیلی با حضور پررنگ شما دانش آموزان و تشکل های دانش آموزی، سالی متفاوت را رقم زد.

سید مهدی قاضی خاطرنشان کرد: شرط موفقیت یک دانش آموز تعامل و ارتباط به سایر تشکل ها است و انتظار ما این است که از همین امروز دنبال برنامه های پر شور مهرماه باشیم. ما در مهرماه با یاری نهادهای فرهنگی و سایر تشکل ها، کنگره بزرگ شهدای شهرستان را خواهیم داشت و با برنامه ریزی و هدف گذاری های انجام شده شاهد پروژه مهر متفاوتی خواهیم بود.

وی بیان کرد: شما نخبگان و سازندگان آینده جامعه هستید و باید کارها و فعالیت های خود را محکم و فارغ از هوای نفس انجام دهید و با برنامه ریزی و تقسیم کار در برگزاری کنگره شهدا و رونمایی از کتاب شهدای فرهنگی نیشابور و نقش فرهنگیان و دانش آموزان در دفاع مقدس، شرمنده شهداء نباشیم.

وی در پایان گفت: خدا را شاکریم آثار شما درمدارس اثر گذار بوده و تاثیرات آن به خوبی مشهود است. در این مراسم از ۱۳دانش آموز برگزیده رسانه ربدان تجلیل و آثار برگزیده این رسانه به نمایش عموم در آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار