امام جمعه کاشمر: 

مصیبت برای انسان‌هایی است که در دنیا باقی ماندند

کاشمر (پانا) - امام جمعه کاشمر گفت واقعیت این دنیا، این است که مصیبت برای انسان‌هایی است که باقی ماندند، کسانی که از دنیا می‌روند تولدی دوباره پیدا می‌کنند و دنیای جذاب تر و بهتری را شروع می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مصیبت برای انسان‌هایی است که در دنیا باقی ماندند

جواد طاهری در مراسم ترحیم دانش آموز قهرمان امیرعلی جهان دیده در کاشمر گفت: واقعیت این دنیا این است که مصیبت برای انسان هایی که باقی ماندند است. کسانی که از دنیا می‌روند تولدی دوباره پیدا می‌کنند و دنیای جذاب‌تر و مهم‌تری را شروع می‌کنند.

وی افزود: برخی از کسانی که از عالم برزخ اخباری را می آورند، می گویند: اگر بدانید چه جاذبه ای در آن طرف است یک لحظه آرزوی ماندن در دنیا را ندارید. امیرالمومنین فرمودند:«من مشتاق مرگ هستم،مانند طفل گرسنه و تشنه ای که محتاج شیر است.»

وی خطاب به والدین دانش آموز قهرمان امیر علی جهان دیده گفت: مصیبت اصلی برای بازماندگان است که عواطف شان جریحه دار می شود. ما را در غم خود شریک بدانید و بیشتر نگران خودتان تا فرزندتان‌ باشید.

وی ادامه داد: خداوند این عزیز را که پدر و مادرش ایثارگری کردند و با اهدای اعضای جگرگوشه خود اعلام کردند که دل شان برای بقیه هم می سوزد را رحمت کند. این فرزند هم اگر زنده بود این کار را می‌کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار