رئیس هیات فوتبال کاشمر:

کاشمر تنها شهرستان خراسان‌رضوی است که چمن مصنوعی ندارد

کاشمر (پانا) - رئیس هیئت فوتبال شهرستان کاشمر گفت متاسفانه در کل استان خراسان‌رضوی، کاشمر تنها شهری است که چمن مصنوعی ندارد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کاشمر تنها شهرستان خراسان‌رضوی است که چمن مصنوعی ندارد

سعید مسافر در گفت وگو با پانا اظهار کرد: «امسال در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان شهرستان 12 تیم و در لیگ دسته‌ یک بزرگسالان 11 تیم از شهرستان و روستاهای مجاور حضور دارند. همچنین مسابقات لیگ برتر، 11 هفته برای رقابت های رفت و 11 هفته هم برای رقابت های برگشت و در مجموع 22 هفته است که برای فرسایشی بودن بازی ها مسابقات فقط در یک دور تک بازی، رفت برگزار خواهد شد و در پایان مسابقات از برترین ها با یک کاپ و لوح تقدیر تقدیر خواهد شد. همچنین تیم اول به مسابقات زیرگروه استان راه پیدا خواهد کرد.»

همچنین وی اضافه کرد: «مسابقات ما هر سال چون چمن های ما در سه ماهه اول سال در حال استراحت بوده‌اند از اول تیر بازگشایی می‌شود و تیم ها در این زمان تمرین هم داشتند؛ اما مسابقات امسال احتمالاً از 20 تیر یا اول مردادماه برگزار خواهد شد. البته به شرطی که چمن وضعیت مناسبی داشته باشد.»

وی در ادامه درباره مسابقات رده سنی نوجوانان اضافه کرد: «ما سال گذشته لیگ نوجوانان را هم برگزار کردیم که برای سال اول با 6 تیم برگزار شد. امسال هم خواهشی که از تیم های لیگ برتر و دسته یک داشتیم این بود که تیم پایه داشته باشند. به طوری که اگر تیمی چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته یک تیم پایه داشته باشند، تسهیلاتی برای آنها اتخاذ خواهیم کرد که شامل تخفیف در حق‌ شرکت و همچنین اهدای یک دست پیراهن رایگان به این تیم ها از طرف هیات فوتبال است که البته ما این اقدامات را جهت بالا بردن سطح انگیزه تیم ها در داشتن تیم پایه انجام خواهیم داد.»

رئیس هیات فوتبال کاشمر در ادامه تصریح کرد: «متاسفانه ما در کل استان خراسان رضوی تنها شهری هستیم که چمن مصنوعی نداریم و چمن های ما طبیعی است. بنابراین با این وضعیت کمبود آب در شهرستان و استان و از آنجایی که چمن با آب زنده است، امیدواریم که بتوانیم یک چمن مصنوعی ایجاد کنیم که بچه ها بتوانند زمان بیشتر و با کیفیت بیشتری تمرین کنند.»

وی در پایان تاکید کرد: «مسابقات هر سال در استادیوم آزادی شهرستان برگزار می‌شد. البته همانطور که گفته شد ما امسال مشکلاتی از قبیل آب داشتیم که امیدواریم بتوانیم با کمک اداره ورزش و جوانان شهرستان و مسئولین شهر این مشکلات را برطرف کنیم، چرا که چمن مکان و موقعیتی است که جوانان با حضور در آن انرژی خود را تخلیه می‌کنند و این مکان باید از نظر کاهش آسیب های اجتماعی و امکانات ورزشی، د‌ر سطح مناسبی در شهرستان باشد.»

دانش آموز خبرنگار: سید امیر سالاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار