مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات تاکید کرد:

اهمیت بالای مدیریت زمان در برگزاری کنکور سراسری

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات تاکید کرد مدیریت زمان در برگزاری آزمون سراسری کنکور بسیار حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت بالای مدیریت زمان در برگزاری کنکور سراسری

نشست روسا و مسئولین حفاظت آزمون سراسری نوبت دوم ۱۴۰۲ " با حضور "رمضان پروانه" مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات، جواد امیریان و حسن حسینی ثابتی معاونین آموزش و توسعه منابع، علی قادری، مسئول حراست و حفاظت آزمون سراسری، ابوالفضل ایزدی، مسئول سنجش و مدعوین مذکور در دفتر مدیریت برگزار شد.

در ابتدای این نشست، پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های بی شائبه متولیان برگزاری آزمون سراسری در شهرستان، اهمیت این رویداد بزرگ علمی را یادآور شد و اظهار کرد: همه باید نهایت تلاش خود را برای هرچه بهتر و بی‌نقص‌تر برگزار شدن آزمون سراسری به کار بگیریم، چرا که سرنوشت تلاش های چندین ساله دانش آموزان در این ماراتن بزرگ علمی مشخص خواهد شد.

وی افزود: برخی از اقدامات ما که ماندگار خواهد شد و در جامعه نمود پیدا می‌کند، همان "عمل صالح" است، بنابراین تلاش کنید تا شرایط به بهترین نحو ممکن و یکسان برای همه داوطلبان عزیز فراهم شود.

وی در ادامه "مدیریت زمان" در برگزاری آزمون سراسری را حائز اهمیت دانست و افزود: تمامی هماهنگی های لازم با دستگاه های برون سازمانی در راستای اجرا و برگزاری کنکور سراسری نوبت دوم تیرماه ۱۴۰۲ صورت پذیرفته است و در این خصوص هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در شهرستان کلات در پایان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آماری داوطلبان ارائه و تمامی نکات لازم در بحث برگزاری آزمونی سالم و به دور از هر گونه دغدغه و حاشیه و همراه با آرامش همچون رعایت عفاف و حجاب داوطلبان، ثبت دقیق رخدادها، اعلام درست و دقیق زمان و وقت آزمون به داوطلبان، تنظیم شفاف، به موقع و درست صورت جلسات، نحوه برخورد با متخلفین احتمالی، کنترل ورود داوطلبان به سر جلسه، عدم رفت و آمدهای بی مورد در حوزه و...) را به روسا و مسئولین حفاظت این مارتن بزرگ علمی کشور متذکر شد و بر لازم الاجرا بودن این موار تاکید کرد.

در ادامه هر یک از معاونین،مسئول حافظت آزمون مسئول سنجش و سایر مدعوین به صورت جداگانه و کامل به بیان نکات لازم، ارائه نظرات، دیدگاه ها و راهکارهای مثمرثمر در بهتر برگزار شدن آزمون سراسری ۱۴۰۲ پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار