موفقیت دانش‌آموز خبرنگاران پانای اصفهان در المپیاد کشوری ریاضی و علوم( لیگ پایا )

اصفهان(پانا) - دانش‌آموز خبرنگاران پانا استان اصفهان در مرحله مقدماتی المپیاد کشوری ریاضی و علوم (لیگ پایا) و جشنواره فرهنگی، هنری فردا و مسابقات قرآن و عترت موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت دانش‌آموز خبرنگاران پانای اصفهان در المپیاد کشوری ریاضی و علوم( لیگ پایا )

دانش آموز خبرنگار هستی جعفری موفق به کسب رتبه اول مشترک در بخش نقاشی ویژه جشنواره فرهنگی هنری فردا ،کسب رتبه اول ناحیه در رشته احکام و موفقیت در مرحله اول کشوری المپیاد ریاضی و علوم (لیگ پایا) سال ۱۴۰۲_۱۴۰۱ و دانش آموز خبنرگا ستایش صالح پور موفق به کسب رتبه اول مشترک در بخش نقاشی ویژه جشنواره فرهنگی هنری فردا، کسب رتبه اول ناحیه در رشته دعاخوانی و موفقیت در مرحله اول کشوری المپیاد ریاضی و علوم (لیگ پایا) سال ۱۴۰۲_۱۴۰۱ شدند.

این دو خبرنگار در این رابطه در گفت‌وگو با پانا گفتند: «اندیشیدن و تفکر یکی از ویژگی های ممتاز انسان و دانش و اندیشه دو بال ضروری پرواز به سوی قله های رفیع سعادت و کمال است. بسیار خرسندیم که امسال نیز به لطف خدا و سعی و تلاش توانستیم در مسابقات مختلف، رتبه های خوبی کسب کنیم.»

آنها ادامه دادند: «توفیق ورود به دروازه های علم و قرآن یکی از موهبت های خداوند علیم است که بی شک آدمی از سایه تلاش و کوشش از این موهبت بهره خواهد جست. ما با برنامه ریزی و زمانبندی، در کنار درس خواندن، به کسب مهارت و یادگیری آموزه های قرآنی و هنری پرداخته ایم. همچنین در کنار همه فعالیت ها، مهارت خبرنگاری را هم می آموزیم و هیچگاه این فعالیت ها مانع پیشرفت در درس‌های ما نبوده است، بلکه در همه زمینه ها موجب انگیزه و پیشرفت و رشد ما بوده است و ما را مصمم تر کرده است.»

این دانش‌آموز خبرنگاران پانا تاکید کردند: «خدا را شاکریم که این توفیق را به ما داده تا بتوانیم در این مسیر قدم برداریم و به حفظ قرآن و فعالیت های قرآنی بپردازیم و امیدواریم خدا در ادامه این راه نیز یاورمان باشد. از همه عزیزانی که تاکنون در این راه به ما کمک کرده اند سپاسگزاریم و موفقیت روزافزون برای دوستانمان از خداوند خواستاریم. امیدواریم نور قرآن همیشه در دلهای همه روشن باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار