رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد؛

اتوبوس‌های 3 کابین وارد تهران می‌شود

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت در همه فضاها نمی‌توان از متروباس استفاده کرد و باید در خیابان‌های مستقیم و بدون پیچ و خم استفاده شود، صحبت و برنامه‌ریزی در این زمینه انجام شده و قرار بر این است اتوبوس‌های سه کابین وارد شود اما هنوز تعداد و زمان ورود آن مشخص نیست.

کد مطلب: ۱۳۸۳۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اتوبوس‌های 3 کابین وارد تهران می‌شود

مهدی چمران در حاشیه یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارش بازدید منطقه‌ای از منطقه ۱۳ ارائه خواهد شد، اظهار کرد: طرح یک‌فوریتی شهرداری در مورد واگذاری املاک به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه خواهد شد که باید در این زمینه دستورالعمل تهیه شود.

وی با اشاره به ارائه گزارش حساب و درآمد اسفند‌ سال قبل در شورا، خاطرنشان کرد: انتخاب دو نفر برای عضویت در کمیسیون ماده ۳۸ نیز در این جلسه انجام خواهد شد.

چمران با بیان اینکه قطعاً در همه فضاها نمی‌توان از متروباس استفاده کرد و باید در خیابان‌های مستقیم و بدون پیچ و خم استفاده شود، تصریح کرد: صحبت و برنامه‌ریزی در این زمینه انجام شده و قرار بر این است اتوبوس‌های سه کابین وارد شود اما هنوز تعداد و زمان ورود آن مشخص نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: دست دوم بودن این اتوبوس‌ها اشکالی ندارد چرا که مجلس و دولت تصویب کردند که می‌توان از اتوبوس‌های کم‌کارکرد در فضای درون‌شهری و برون‌شهری استفاده کرد.

وی با بیان اینکه برخی خیابان‌ها در دو منطقه واقع شده‌اند، یادآور شد: قیمت‌های منطقه‌ای تابع فرمول‌ها و جداول است و مشکلی برای تصمیم‌گیری درباره مسائل خیابان‌هایی این چنینی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار