دبیر قرارگاه جهادی آموزش و پرورش مازندران:

رزمایش جهادی بهسازی مدارس در مازندران به اجرا در می‌آید

ساری (پانا) - دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر مازندران گفت از هفته دوم تیر رزمایش بزرگ بهسازی, زیباسازی و تجهیز مدارس محلات محروم و کم برخوردار استان مازندران با حضور ۳۶۱ گروه جهادی در ۵۰۰ مدرسه کم برخوردار این استان آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۲۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش جهادی بهسازی مدارس در مازندران به اجرا در می‌آید

حسن تقی پور گفت: بر اساس بازدیدها و گزارش هایی که در سطح مدارس استان داشتیم اولویت اجرای این طرح در حوزه بهسازی به مدارس محلات کم برخوردار و محروم اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اینکه اجرای چنین رزمایش بزرگی نیاز به حمایت و حضور انقلابی و جهادی همه دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های جهادی دارد، گفت: خوشبختانه استانداری مازندران طی ابلاغیه ای به کلیه فرمانداری های مناطق و شهرستانها از فرمانداران خواست برای حضور انقلابی در این رزمایش و حمایت از گروه‌های جهادی دانش آموزی و دانشجویی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

تقی پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: برای پیشبرد این طرح بزرگ ملی باید به فرموده رهبر معظم انقلاب با یک روحیه جهادی وارد میدان شویم.

۵۴۲ هزار دانش آموز مازندرانی در ۶ هزار و ۴۲ مدرسه با ۲۷هزار کلاس درس مشغول تحصیل هستند که ۱۵ در صد از مدارس آن نیاز به بهسازی، زیباسازی و تجهیز دارد.

خبرنگار: سید مهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار