مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جاجرم:

۴۲ دانش‌آموز دخترمتوسطه اول به سفر زیارت اولی‌ها در مشهد اعزام شدند

بجنورد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاجرم، از اعزام ۴۰ دانش‌آموز دختر زیارت‌اولی به مشهد مقدس خبر داد و گفت این برنامه با هدف پیوند با آموزه‌های رضوی و ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی به همت سازمان دانش‌آموزی و با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۲۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۴۲ دانش‌آموز دخترمتوسطه اول به سفر زیارت اولی‌ها در مشهد اعزام شدند

حسین عابدی مقدم بیان کرد: با تلاش ها و مساعدت سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی با مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان جاجرم، تعداد ۴۲ نفر از دانش آموزان دختر متوسطه اول به سفر زیارت اولی ها در مشهد مقدس اعزام شدند.

عابدی در جمع دانش آموزان زیارت اولی به این نکته اشاره کرد که شما دانش آموزان را امام رضا طلبیده و انتخاب شده اید، برای زیارت، برای عزیز شدن، پس از این فرصت طلایی استفاده کنید و برای تمامی افرادی که دوستشان دارید دعا کنید.

وی در مورد رعایت کردن حجاب و عفاف تأکید کرد: با سرپرستان همکاری کرده و نمونه یک دختر ایرانی باشید. در فرایند اردو نمونه باشید و از این زیارت استفاده بهینه را ببرید تا جزء بهترین سفرها در خاطراتتان ماندگار شود.

شایان ذکر است علیرضا مقصودی معاون پرورشی، سید رضا مرتضوی مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان جاجرم و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان جاجرم در مراسم بدرقه دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان جاجرم به سفر زیارت اولی ها مشهد مقدس شرکت کردند.

خبرنگار: سمیرا شاکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار