رییس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

همایش پیاده‌روی دانش‌آموزان همراه با خانواده در باغ غدیر اصفهان/فیلم

اصفهان (پانا) - رییس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان از بزگرای همایش پیاده‌روی دانش‌آموزان همراه با خانواده در باغ غدیرخبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش پیاده‌روی دانش‌آموزان همراه با خانواده در باغ غدیر اصفهان/فیلم

مرتضی شکری، رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص برگزاری همایش پیاده‌روی دانش‌آموزان اصفهانی اظهار داشت: همایش پیاده‌روی اولین روز از طرح هفت در هفت است؛ فعالیت تابستان دانش‌آموزان استان اصفهان با عنوان هفت در هفت، معرف ۷ برنامه در ۷ روز و ۷ هفته است که با پیاده‌روی همگانی آغاز شد.

وی افزود: موضوعی که ما هدف‌گذاری کردیم حوزه سلامت و ورزش است و در هفته دوم نقاشی همگانی هدف‌گذاری شده است؛ در واقع هدف از این طرح، پوشش هنری دانش‌آموزان است و هفته سوم هم بحث عفاف و حجاب موردتوجه خواهد بود.

شکری ادامه داد: هفته چهارم کتاب‌خوانی همگانی خواهد بود که در گذرگاه چهارباغ مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می‌شود؛ در این روز پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با نوه‌هایشان حضور پیدا می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: هفته پنجم مصادف با محرم و صفر و دهه محرم است که دسته‌های سینه‌زنی و عزاداری دانش‌آموزی در قالب «احلی من العسل» در روز شهادت قاسم بن الحسن (ع) حضور خواهند داشت.

وی خاطر تصریح کرد: هفته ششم روز مدافعان حرم است با حضور دانش‌آموزان در گلستان شهدا در نظر گرفته شده است.

شکری خاطرنشان کرد: هفته آخر، اردوی همگانی است که مقرر شده، دانش‌آموزان به‌اتفاق خانواده‌هایشان در اولین مکانی که نزدیک به پایگاه هنر، پارک، محیط کار و... است، کنار هم روز شادی را سپری کنند.

دانش آموز خبرنگار: محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار