امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزش و پرورش محمودآباد با مرکز فنی و حرفه‌ای آمل

محمودآباد (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه مهارت‌آموزی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش محمودآباد با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مدنی آمل به امضای طرفین رسید.

کد مطلب: ۱۳۸۲۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزش و پرورش محمودآباد با مرکز فنی و حرفه‌ای آمل

مدیر و مسئول قرارگاه جهادی آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد گفت: این همکاری ها در قالب اجرای طرح ستاره شریف و در رشته های (برنامه نویسی- فتوشاپ- آشنایی با ارز دیجیتال و بازار سرمایه- نقشه کشی با اتوکد -عکاسی دیجیتال- فیلمبرداری و تدوین -پرینتر سه بعدی- پرورش قارچ-پرورش گل‌های آپارتمانی -صیفی جات و باغبانی) در ایام تابستان زیر نظر مربیان رسمی مرکز فنی و حرفه ای کشور به اجرا در می آید.

علی اکبر علیزاده گفت: در پایان این دوره ها پس از برگزاری آزمون از طریق مرکز فنی حرفه ای به قبول شدگان گواهینامه رسمی قابل ترجمه اعطا می شود.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان و شناسایی علاقه مندان به حضور در دوره‌های مهارت آموزی در طول ماه‌های اردیبهشت و خرداد انجام شد و آموزش‌ها در هفته سوم تیرماه آغاز می شود.

رئیس مرکز فنی حرفه‌ای مرکز شهید مدنی آمل و محمودآباد نیز ابراز امیدواری کرد که با همکاری تنگاتنگ بین آموزش و پرورش با مرکز فنی وحرفه‌ای، بستر اشتغال‌زایی و مهارت آموزی برای جوانان و نوجوانان جویای کار بیش از پیش فراهم شود.

احمد اسفند مد تصریح کرد: تمامی این دوره‌ها کاملاً استاندارد بوده و شهریه دوره ها نیز یک سوم تعرفه واقعی است.

خبرنگار: سید مهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار