مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

برگزاری نخستین دوره آموزش رباتیک برای 300 کودکان و نوجوان تحت حمایت

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن تشریح برنامه‌های مختلف این نهاد به مناسبت ایام دهه ولایت (قربان تا غدیر) از برگزاری نخستین دوره آموزش رباتیک برای 300 کودکان و نوجوان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین دوره آموزش رباتیک برای 300 کودکان و نوجوان تحت حمایت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی با تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت کمیته امداد استان تهران، گفت: توزیع نذورات قربانی و 50 سری جهیزیه میان نوعروسان تحت حمایت از جمله برنامه های این نهاد به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت است.

وی افزود: همچنین برگزاری نخستین دوره آموزش رباتیک برای 300 کودکان و نوجوان تحت حمایت از برنامه های این نهاد است که این برنامه نیز در سه دوره طی تابستان سال جاری به منظور ایجاد انگیزه برای کودکان و نوجوانان در استفاده از خدمات الکترونیک و استعدادیابی و پرورش استعداد این گروه از جامعه هدف ادامه دارد.

پرپنچی به اجرای طرح های مختلف مشارکتی در این ایام دهه ایامت و ولایت اشاره عنوان کرد: حامی یابی، شوق دیدار از دیگر برنامه های این نهاد به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت است و به صورت ویژه به مناسبت عید سعید غدیر نیز با همکاری مراکز نیکوکاری توزیع غذای گرم را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به برگزاری جشن تکلیف ویژه دانش آموزان در سن تکلیف تحت حمایت اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه نقاشی، همایش طرح یاس ویژه 137 نفر از دختران 30 تا 40 سال تحت حمایت، برگزاری اردوی سیاحتی 5 روزه به شهر همدان ویژه مخاطبان طرح ملی یاس از دیگر برنامه‌های این نهاد به این مناسبت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار