دیدار ضرغامی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی

تهران (پانا) - چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۲۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار ضرغامی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی

به گزارش وزارت میراث فرهنگی، حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با ضرغامی وزیر میرفرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره میراث‌فرهنگی ملموس و ناملموس بندر ماهشهر، توسعه گردشگری و تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت‌وگو کرد.

ایجاد تفریحگاه در بندر ماهشهر و ایجاد دهکده ساحلی از دیگر مطرح شده از سوی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی بود.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری تا راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی

ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان نیز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با ضرغامی وزیر میرفرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره سرمایه‌گذاری، ساخت هتل، زیرساخت‌های گردشگری، ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران و تسهیل فرآیند توسعه‌ای استان بوشهر در حوزه ماموریتی وزارتخانه گفت‌وگو کرد.

ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی، ترویج و توسعه صنایع‌دستی از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

فرماندار دشتستان و مسئولان صنایع‌دستی استان بوشهر، ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

ساماندهی محوطه‌های تاریخی استان آذربایجان شرقی

غلامرضا نوری نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار با ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره محوطه‌های تاریخی در استان آذربایجان شرقی و سامان‌دهی آن‌ها، پایگاه ملی اوجان و ‌تقویت آن در راستای توسعه گردشگری گفت‌وگو کرد.

راه‌اندازی چند پایگاه ملی در آذربایجان شرقی از دیگر موارد مطرح شده از سوی غلامرضا نوری بود.

مرمت و کاوش آثار تاریخی تا راه‌اندازی کمپینگ گردشگری

رحمت الله فیروزی نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره بازسازی، مرمت و کاوش تعدادی از آثار تاریخی نطنز و بادرود، تعیین حرایم بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی گفت‌وگو کرد.

سامان‌دهی زیرساخت‌های پارک سرچشمه سرایان نطنز و راه‌اندازی کمپینگ گردشگری در امامزاده آقا علی عباس از دیگر موارد مطرح شده از سوی نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار