رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران:

۶۰ دانش‌آموز مولف از طرف آموزش و پرورش شهر تهران به مراسم روز ۱۸ تیر دعوت می‌شوند

تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران اظهار کرد ۶۰ دانش‌آموز مولف جهت فروش کتاب‌هایشان دعوت خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
۶۰ دانش‌آموز مولف از طرف آموزش و پرورش شهر تهران  به مراسم روز ۱۸ تیر دعوت می‌شوند

تعدادی از اعضای اهل قلم با رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران جهت هماهنگی مراسم روز ۱۸ تیر ماه مصادف با روز ادبیات کودک و نوجوان گفت و گو کردند.

در جلسه هماهنگی مراسم روز ۱۸ تیرماه محمد خزائی رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران؛ مجید دامغانی معاون سازمان دانش آموزی شهر تهران؛ سعید رهنما حمایت گر کودک و نوجوان نویسنده؛ فاطمه رضوی، دانشجوی دانشگاه فرهنگیان و فعال فرهنگی و عضو اهل قلم حضور داشتند.

سعید رهنما درباره مراسم روز ۱۸ تیرماه گفت: روز ۱۸ تیرماه مصادف با ادبیات کودک و نوجوان در برج آزادی با توجه به تمامی هماهنگی هایی که با همکاری اعضای اهل قلم صورت گرفته است تعدادی از دانش آموزان مولف را جهت کمک به فروش کتاب های آنها به این مراسم معرفی خواهیم کرد.

محمد خزائی درباره دعوت دانش آموزان مولف گفت: با همکاری اعضای اهل قلم در روز ادبیات کودک و نوجوان، تعداد ۶۰ نفر از دانش آموزان مولف دهه ۸۰ و ۹۰ در محلات تهران طبق هماهنگی که اهل قلم با مرکز فرهنگی و هنری برج آزادی کردند، دانش آموزان مولف در این مکان کتاب های خود را به فروش می رسانند.

وی افزود: همچنین اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن همکاری با موسسه اهل قلم و حمایت از این موسسه طبق فراخوانی که در مناطق شهر تهران داده بود، نام دانش آموزان مولف را جمع آوری کرده است تا از آموزش نویسندگی بهرمند شوند.

شایان ذکر است مراسم روز ۱۸ تیرماه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، انتشارات رزا، بنیاد رودکی، موسسه کودک و صلح پایدار در برج آزادی برگزار خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار