«ضربه برگشت» در شبکه پنج

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «ضربه برگشت» با گویندگی 24 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
«ضربه برگشت» در شبکه پنج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این سینمایی محصول آمریکا در سال 2022 و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهروز علیمحمدی است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، آزاده اکبری، رضا الماسی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، شراره حضرتی، امیر حکیمی، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، شایان شامبیاتی، ابوالفضل شاه بهرامی، خشایار شمشیرگران، سعید شیخ زاده، بهروز علیمحمدی، میلاد فتوحی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، علی همت مومیوند، حسین نورعلی و مونا همایی پور این کار را دوبله کرده اند.

در خلاصه این سینمایی جنایی و هیجان انگیز آمده است: نیک برای یک دزدی بزرگ برنامه ریزی می‌کند. او آماده است تا بزرگ‌ترین سرقت را انجام دهد، اما اعضای گروهش به او خیانت می‌کنند و او را هدف گلوله قرار می دهند؛ اما نیک نمی‌میرد و تصمیم می‌گیرد تا از آنها انتقام بگیرد ...

این فیلم به دلایلی از جمله بازی بازیگران، داستان مهیج، سکانس‌های اکشن، نحوه فیلمبرداری و شخصیت‌پردازی‌ها تحسین شده است.

این اثر، فیلم هم اکشن، مهیج و جذاب است و هم پیچش‌هایی در داستان در نقاط حساس دارد که مخاطب را به پیگیری فیلم تشویق می کند. بازیگران فیلم بازی های قابل توجهی ارائه داده اند و در مجموع خوراکی سرگرم کننده برای دوستداران فیلم های اکشن فراهم آمده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل به همراه شبکه‌ی پنج، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج سیما، برای مخاطبان پخش شود.

گفتنی است فیلم سینمایی جدید «ضربه برگشت» به کارگردانی «تیبور تاکاچ»، جمعه 9 تیر ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار