با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد برگزار شد

گردهمایی دانش‌آموزان خبرنگار پانا در شهرستان نجف آباد

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد در گردهمایی دانش‌آموزان خبرنگار پانا از تدارک و برپایی دوره آموزشی «خبرنگار شو» خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی دانش‌آموزان خبرنگار پانا در شهرستان نجف آباد

یدالله عابدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد در گردهمایی آموزشی «خبرنگار شو» با اشاره به اهمیت رسالت خبرنگاری و کاربرد آن در زندگی دانش آموزان عنوان کرد: جهت آموزش دانش آموزان و نوجوانان یک دوره آموزشی ١٢ ساعته با عنوان «مجری شو» تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در این دوره آموزش هایی از قبیل‌: فن بیان، عکاسی، نویسندگی و....به خبرنگاران پانا داده خواهد شد.

وی ادامه داد :در این دوره با حضور اساتید مجرب همچون محمدامین حیدری مجری و خبرنگار صداوسیما به عنوان مدرس فن بیان و حسین حبیب اللهی، خبرنگار و عکاس خبری به عنوان مدرس عکاسی و حنانه مقنی پور مدرس کشوری خبرگزاری پانا و رابط خبری شهرستان به عنوان مدرس خبرنویسی برگزار می‌شود.

عابدی اضافه کرد: به شرکت کنندگان این دوره گواهی معتبر ارائه می‌شود و دانش آموزان خبرنگار برتر به بازار کار معرفی خواهند شد.

در ادامه مراسم ناصر چاوشی، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد با اشاره به اهمیت رسالت خبرنگاری و کاربرد آن در زندگی دانش آموزان بیان کرد: جهت آموزش دانش آموزان و نوجوانان علاقه مند یک دوره مقدماتی آموزشی ١٢ ساعته در تابستان ۱۴۰۲ تدارک دیده شده است.

در ادامه مراسم هر یک اساتید، دوره آموزشی «خبرنگارشو» را به دانش آموزان معرفی کردند.

این دوره با تدریس محمد امین حیدری، مجری و خبرنگار صداوسیما به عنوان مدرس فن بیان، حسین حبیب اللهی، خبرنگار و عکاس خبری به عنوان مدرس عکاسی و حنانه مقنی پور مدرس کشوری خبرگزاری پانا و رابط خبری شهرستان به عنوان مدرس خبرنویسی برگزار می شود.

در ادامه مراسم مهناز مرتضویان ضمن اشاره به اهمیت مهارت آموزی در اوقات فراغت دانش آموزان تشریح کرد: به شرکت کنندگان این دوره گواهی معتبر ارائه می‌شود و دانش آموزان خبرنگار برتر به بازار کار معرفی خواهند شد.

در پایان مراسم گروه سرود امام رضا (ع) از مدرسه دخترانه بنت الهدی سرود "یاعلی" را اجرا کردند.

دانش آموز خبرنگار:مهدیس شجاعی، زهرا مطلبی و زهرا سپیانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار