مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان‌قرچک :

مدارس غیردولتی بازوان آموزش‌ و‌ پرورش‌ هستند

قرچک (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان قرچک، مدارس غیردولتی را بازوان آموزش‌و‌پرورش دانست و گفت امروزه آموزش‌وپرورش با چالش و مشکلاتی از جمله نیروی انسانی همراه است که اگر در مدارس غیردولتی مشارکت صورت نگیرد، آموزش‌و‌پرورش با مشکلات جدی‌ رو به رو خواهد شد. 

کد مطلب: ۱۳۸۱۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیردولتی بازوان آموزش‌ و‌ پرورش‌ هستند

رضا داورزنی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان‌قرچک در مراسم تجلیل از پیشگامان دانش‌و‌تربیت مدارس غیردولتی، اظهار کرد: مدارس غیردولتی به عنوان بازوان اداره آموزش‌و‌پرورش و یک نماد مشارکتی بین مردمی هستند، امروزه آموزش‌وپرورش با چالش و مشکلاتی از جمله نیروی انسانی همراه است؛ اگر در مدارس غیردولتی مشارکت صورت نگیرد، آموزش‌و‌پرورش با مشکل جدی‌ رو به رو خواهد شد.

داورزنی با اشاره بر اینکه نگاه دولت باید یک نگاه مثبت، حمایتی و تقویتی باشد، تشریح کرد: شهرستان‌قرچک نسبت به جاهای دیگر مشکلاتی دارد که مهم‌ترین مشکل، کمبود فضا است و باید توسعه پیدا کند؛ پیشنهاد دوستان این است، از زمین‌هایی که با کاربری آموزشی موجود است و شهرداری در اختیار ما قرار می‌دهد، به افراد واجد شرایط بدهیم.

همچنین اصغر قاسمی، نماینده‌ شورای موسسان غیردولتی در ادامه، افزود: خانواده‌ها به سلایق و علایق فرزندان خود، آموزشگاه، را انتخاب می‌کنند، در شهرستان‌قرچک خوشبختانه این رویه رو به رشد است؛ نزدیک به ۵٠ هزار نفر دانش‌آموز داریم اما در بخش دولتی ۲۵٠٠ نفر است که می‌تواند به سرعت از لحاظ کمی و کیفی توسعه پیدا کند.

قاسمی، بخش غیردولتی را یک خانواده بزرگ دانست و تشریح کرد: بخش‌دولتی، نگاه ویژه مسئولین را می‌طلبد، بخش غیردولتی‌ قرچک به واقع یک خانواده‌ آموزشی بزرگ است، امیدواریم روز به روز بزرگ‌تر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مشکل تهیه فضا به زودی برطرف شود. همچنین به زودی زمین‌هایی با کاربری آموزشی در اختیار موسسین قرا بگیرد تا به زودی شاهد مجتمع‌های آموزشی باشیم و به آموزش کمک کند.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار