تشریح برنامه‌های ویژه دهه هشتادی‌ها هیئت دختران حاج قاسم

اهواز (پانا) - مسئول هیئت دختران حاج قاسم از اجرای برنامه‌های هنری، معرفتی و تفریحی ویژه دختران نوجوان اهوازی در این هیئت در تابستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تشریح  برنامه‌های ویژه دهه هشتادی‌ها هیئت دختران حاج قاسم

حجت الاسلام قبیتی مسئول هیئت دختران حاج قاسم اهواز در گفت و گو با پانا در مورد برنامه های این هیئت ویژه دختران دهه هشتادی در ایام اوقات فراعت تابستان گفت: «طرح تابستانه هیئت دختران حاج قاسم که به تازگی آغاز شده مکمل برنامه های طول سال این هیئت است و با توجه به ایام فراغت نوجوانان در تابستان، فعالیت ها و برنامه ها در ابعاد گسترده تری برگزار خواهد شد.»

وی افزود: «در حال حاضر میزبان ۱۱۰ نفر از دختران نوجوان دهه هشتادی در این مجموعه هستیم که در ابعاد مختلف هنری، معرفتی و تفریحی برنامه های تابستان را ویژه آنان برگزار خواهیم کرد.»

مسئول هیئت دختران حاج قاسم گفت: «برنامه های تابستانی در بعد هنری دارای 10 رشته مختلف است که کلاس و کارگاه های آن برگزار می شود. همچنین در بعد معرفتی مسائل تبیینی مانند نظام حقوق زن در اسلام و غرب، موضوع حجاب، موسیقی و... ویژه مخاطبین دوره آموزش، بحث و بررسی خواهد شد که همه این عناوین متناسب با نیازهای دختران دهه هشتادی برگزیده شده اند. این دوره یک ماهه خواهد بود و پس از آن برنامه های ماه محرم آغاز می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار