درسومین نشست رویداد حل مسئله پسماند در شهر تهران مطرح شد:

مدیریت شهری نیازمند همکاری تشکل‌های مردمی است

تهران(پانا)- در نشست‌ عصرانه تشکل‌ها و مدیران سمن‌های شهر تهران بر همکاری تشکل‌های مردمی در مدیریت شهری تاکید شد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت شهری نیازمند همکاری تشکل‌های مردمی است

نشست تشکل های تخصصی حوزه پسماند شهر تهران با حضور سید احمد علوی، رئیس ستاد سمن های شهر تهران، معاونین و مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، صاحب‌نظران متخصص این حوزه و با مشارکت نمایندگان بیش از ۳۰ تشکل مردم نهاد با موضوع محیط زیست در محل ستاد سمن های شهر تهران برگزار شد.

سید احمد علوی در این نشست اظهار کرد: امروز مدیریت شهری نیازمند همکاری تشکل های مردمی است و سازمان ها باید قدر تشکل های مردمی که زمان، دانش و علم خود را برای شهر وقف کرده اند را بدانند، چراکه آنها کارهای بر زمین مانده مدیریت شهری را به طور صحیح پوشش می دهند.

وی در ادامه افزود: همانطور که قبلا گفته ام، هدف ما در ستاد سمن های شهر تهران دستیابی به راه حل هایی اجرایی برای مسائل متعدد شهری است و همایشی را برگزار نمی کنیم مگر آنکه به نتیجه برسیم که برای شهر مثمرثمر خواهد بود.

شایان ذکر است که مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرداری از تشکل های مردم نهاد برای همکاری در اجرای برنامه ها استمداد طلبیده و از ظرفیت ها و توانمندی های بیان شده توسط تشکل ها استقبال کردند.

در پایان مقرر شد تشکل های مردمی تا نهایتا دو هفته دیگر پیشنهادات خود را به صورت مکتوب و از طریق تشکل های محیط زیست و در تعامل با سازمان پسماند مطرح کرده و عملیاتی شدن آنهارا پیگیری کنند.

خبرنگار دانش آموز: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار