فرماندار شهرستان شهرضا :

تقویت هویت ملی در دانش‌آموزان در راس کار آموزش و پرورش باشد

سال گذشته ۲۹۰ دانش آموز شهرضایی به دلایل مختلف از تحصیل بازماندند

شهرضا (پانا) - فرماندار شهرستان شهرضا گفت تقویت هویت ملی با حفظ زبان و خط فارسی، آداب ‌و رسوم، سبک زندگی ایرانی اسلامی و احترام به سرود ملی باید در مدارس و برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان، آموزش داده شود.

کد مطلب: ۱۳۸۱۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تقویت هویت ملی در دانش‌آموزان در راس کار آموزش و پرورش باشد

سید امیر جعفری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: دشمن امسال تمام توان خود را برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان با محتوای ضددینی، ضداسلامی، ضداخلاقی، ضد ملی و حتی ضدانسانی به کار گرفته و این وظیفه ما را برای برنامه ریزی اوقات فراغت دانش‌آموزان دو برابر می‌کند.

جعفری بر حل مسئله حمل ‌و نقل دانش‌آموزان استثنایی در شهرضا و برنامه‌ریزی خدمات رایگان حمل‌ و نقل برای دانش‌آموزان روستایی با توجه به این‌که برخی مدارس روستایی توجیه برگزاری کلاس ندارند و دانش‌آموزان باید برای تحصیل به شهر مراجعه کنند، تاکید کرد.

وی افزود: هیچ دستگاهی حق ندارد ملکی را بدون استفاده نگه‌دارد. املاک در دست دستگاه‌ها باید در اختیار مردم و مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا گفت: سال گذشته ۲۹۰ دانش آموز شهرضایی از تحصیل بازماندند.

احمد رمضانی افزود: از این تعداد ۱۲۰ نفر از دانش آموزان ۶ ساله و مقطع پیش دبستانی هستند که عده ای به دلیل کوچکی جثه و صلاحدید خانواده ها و ۲۹ نفر نیز به دلیل فقر اقتصادی، در مدارس ثبت نام نشده اند.

رمضانی گفت: ۱۷۰ دانش آموز دیگر به دلایلی نظیر تاخیر در ثبت نام، فوت دانش آموز، مشکل ذهنی و عدم آموزش پذیری از تحصیل بازمانده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار