معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان خبر داد:

اعزام ۲۸ دانش‌آموز زیارت اولی بهارستانی به مشهد مقدس

بهارستان دو (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان از اعزام ۲۸ دانش‌آموز دختر زیارت اولی به مشهد مقدس با همکاری سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، خبر داد و این سفر را عاملی جهت تقویت ساحت اعتقادی و اخلاقی دانش‌آموزان برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۲۸ دانش‌آموز زیارت اولی بهارستانی به مشهد مقدس

عباس میرزایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو بهارستان در تشریح این خبر گفت: تعداد 28 دانش‌آموزان دختر بهارستانی به نمایندگی دانش آموزان شهرستان‌های استان تهران، روز یکشنبه ۴ تیرماه با قطار به مشهد مقدس اعزام شدند و یکی از مدیران با تجربه بهارستانی به عنوان مربی آنان را همراهی می‌کند؛ همچنین در کنار دانش‌آموزان بهارستانی، ۲۰ دانش‌آموز زیارت اولی از شهر قدس نیز از سوی شهرستان‌های استان تهران اعزام شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی بهارستان دو اظهار کرد: مراسم بدرقه این دانش‌آموزان، از نمازخانه اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان صورت گرفت و پس از آن با قطار راهی مشهد مقدس شدند.

میرزایی در ادامه در بیان حس‌و‌حال خاص و وصف‌نشدنی این دانش‌آموزان گفت: از روزهای گذشته دانش‌آموزان با ارسال دلنوشته‌ها و مطالعه آداب زیارت و... برای اولین زیارت حضرت امام رضا علیه‌السلام لحظه شماری می‌کردند و بنابراین این است که در طی این سفر معنوی نیز با ارسال عکس‌ها و فیلم‌های خود در این سفر ما را در جریان وقایع و اتفاقات ارزشمند این سفر روحانی قرار دهند.

این مقام مسئول بر زیارت عارفانه و همراهی عاشقانه دانش‌آموزان تاکید و عنوان کرد: آمادگی روحی قبل از زیارت امام معصوم موجب معرفت افزایی و زیارت با معرفت موجب ایجاد عشق حقیقی و انس قلبی با امام رئوف خواهد شد.

گفتنی است تمام هزینه‌های ایاب و ذهاب این زیارت معنوی و فرهنگی با همکاری سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران، از محل مودت و همدلی همکاران فرهنگی شاغل در مدارس ناحیه دو بهارستان به صورت احسان و نیکوکاری و همچنین هزینه های اسکان و پذیرایی با اعتبارات استانی و وزارتی تامین شده است و این زیارت شیرین برای دانش‌آموزان کاملا رایگان است.

خبرنگار دانش‌آموز: تبسم جلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار