دانش و بینش، شهید بهشتی را از دیگر یاران امام متمایز می‌کند

قرچک (پانا) - رییس دادگستری شهرستان‌قرچک در نماز جمعه این هفته، با بیان اینکه دانش و بینش، شهید بهشتی را از دیگر یاران امام متمایز می‌کند، بیان کرد شهید بهشتی نقش بسیار پررنگ و اساسی را در زمینه‌های مختلف ایفا کرده‌اند، در دوران پس از انقلاب نیز ایشان همراه امام (ره)، در راستای تقویت نظام‌اسلامی تلاش کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۱۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش و بینش، شهید بهشتی را از دیگر یاران امام متمایز می‌کند

فریدون‌ محمدی، رئیس اداره دادگستری‌ شهرستان‌قرچک در نماز جمعه این هفته، ضمن گرامی‌داشت شهدای هفتم تیر سال ۱۳۶۰ و شهادت حضرت آیت‌الله بهشتی اظهار کرد: شهید بهشتی علاوه بر ایمان، تقوا، دین‌باوری و فرهیختگی را به مردم آموخت، ویژگی خاص شهید بزرگوار جامع‌نگری و کلی‌نگری است.

وی در خصوص بینش و نگرش شهید بهشتی گفت: وقتی در آثار و تألیفات این شهید بزرگوار نگاه بیاندازیم، به اندیشه مترقی و آرمانی این شهید بزرگوار، می‌توانیم پی ببریم، همین دانش و بینش است که شهید بهشتی را از دیگر یاران امام متمایز می‌کند.

رییس اداره دادگستری شهرستان قرچک در ادامه افزود: شهید بهشتی در هر زمینه‌ای که نگاه کنیم، حرفی برای گفتن دارند و نقش بسیار پررنگ و اساسی را در زمینه‌های مختلف ایفا کرده‌اند، در دوران پس از انقلاب نیز ایشان همراه امام(ره) و در راستای تقویت نظام‌اسلامی تلاش کردند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: در تدوین قانون اساسی اسلامی، تشکیل دولت شهید‌ رجایی، تشکیل مجلس شورای‌اسلامی و همچنین تشکیل حزب جمهوری‌اسلامی، نقش بسیار اساسی داشتند.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار