نکونام: قول می‌دهم تا پای جانم برای استقلال زحمت بکشم

تهران (پانا) - جواد نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال گفت تمام وجودش را می‌گذارد تا باشگاه و تیمی که رویای کودکی‌اش بوده و طرفدارش بوده‌ است، اسمش را بزرگ و بزرگ‌تر کند و افتخارات زیادی را با استقلال به دست بیاورد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نکونام: قول می‌دهم تا پای جانم برای استقلال زحمت بکشم

‌به گزارش ‌ورزش سه‌، بالاخره طلسم انتخاب جانشین ریکاردو ساپینتو شکسته شد و سه‌شنبه شب، جواد نکونام به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد. ‌

در شرایطی که قرار است مراسم معارفه نکونام ظهر چهارشنبه برگزار شود، اما او ‌زودتر از اهداف بزرگش برای موفقیت در استقلال و کسب جام قهرمانی گفت. نکونام در صحبت‌هایش از وعده بزرگش برای تلاش جهت رسیدن به اهدافش سخن به زبان آورد و اظهار داشت: قول می‌دهم.... قول می‌دهم تا پای جانم و جایی که می‌توانم برای استقلال زحمت بکشم.

او در بخش دیگری از اظهاراتش خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم و وجودم را می‌گذارم تا باشگاه و تیمی که رویای کودکی‌ام بوده و طرفدارش بوده‌ام، اسمش را بزرگ و بزرگ‌تر کنم و افتخارات زیادی را با استقلال به دست بیاورم.

نکونام همچنین در مورد فهرست بازیکنان مدنظرش گفت: لیست و بازیکنانم آماده هستند. به یک تیم خوب و با تعهد و با قدرت جنگندگی بالا، برای کسب موفقیت در 2 جام نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار