اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت:

‌دستگاه‌ها موظف شدند که از مجوزهای وزارت ارشاد تبعیت کنند

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت پیرو دستور معاون اول رئیس‌جمهور دستگاه‌ها باید از مجوزهایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌کند، تبعیت کنند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
‌دستگاه‌ها موظف شدند که از مجوزهای وزارت ارشاد تبعیت کنند

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران‌ اظهار کرد: معاون اول رئیس جمهوری یکشنبه در دولت دستور دادند که همه دستگاه‌ها از مجوزهایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌کند، تبعیت کنند. اگر ایرادی هم وجود داشته باشد به همکاران ما منتقل می‌شود و از طریق آن‌ها اصلاحات صورت می‌‌گیرد؛ بر همین اساس هیچ‌گونه مشکلی در زمینه برپایی برنامه‌های فرهنگی هنری وجود ندارد.

وی افزود: الحمدلله بهار ۱۴۰۲ پر رونق‌ترین بهار تمام سال‌های اخیر در حوزه فرهنگ و هنر بود.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره علت عدم برگزاری کنسرت‌ها در سالن وزارت کشور نیز گفت: سالن وزارت کشور مشکلاتی داشت که آن مشکلات برطرف شده و مقرر شد به محض اینکه مشکلات آن‌ها به صورت کامل حل شد، جبرانی برنامه‌های قبلی را هم برگزار کنند.

وی درباره ادعای ممنوع‌الورودی یک بازیگر خانم به مشهد نیز گفت: چنین چیزی نشنیدم. چنین موضوعی نداریم اما بررسی می‌کنم. خیلی بعید است که صحت داشته باشد. هیچ مشکلی در زمینه برپایی برنامه‌های فرهنگی و هنری نیست. بهاری که به پایان رسید، پررونق‌ترین بهار در سال‌های اخیر داشته‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار