رئیس سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ عنوان کرد؛

پایگاه تابستانی فرصتی هدفمند برای کسب مهارت، درکنار لذت است

تهران(پانا)- زینب محمدی جلودار؛ رئیس سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ بر اهمیت و نقش پایگاه های تابستانی برای کسب مهارت و استفاده از اوقات فراغت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه تابستانی فرصتی هدفمند برای کسب مهارت، درکنار لذت است

محمدی؛ با اشاره به حائز اهمیت بودن پایگاه های تابستانی عنوان کرد: پایگاه های تابستانی یک فرصت خوب برای بچه ها است. چرا که این پایگاه ها با یک هدف مشخص و معین برنامه ریزی شدند. در کنار این مسئله این پایگاه ها فرصتی برای کسب مهارت های جدید برای دانش آموزان است که در کنار یادگیری، لذت هم می‌برند. دقیقا همانند اردو های قطبی که همواره برای بچه ها جذاب‌ بوده و همراه مهارت های جدید برای دانش آموزان بوده است.

محمدی با اشاره به فعال بودن خبرنگاران پانا منطقه ۱۳ در سال تحصیلی گذشته افزود: خبرگزاری منطقه، جز فعال ترین خبرگزاری ها در شهر تهران بود، دانش آموز خبرنگار های ما واقعا عاشقانه، خالصانه و متعهدانه کارهای خبری را دنبال کردند‌. در سال تحصیلی گذشته با برنامه هایی که اتخاذ کردیم، دوره های جدید خبرگزاری پانا را برای دانش آموزان مشتاق منطقه در نظر گرفتیم که از اهداف اصلی پایگاه های تابستانی ما است مدیریت سازمان ها هم به عهده خود بچه ها است چرا که تاثیر بیشتری بر هم دارند.

او درباره دیگر فعالیت های گوناگون پایگاه تابستانی منطقه ۱۳ تصریح کرد: سعی ما بر استفاده از دانش آموزان توانمند برای آموزش رشته های ورزشی گوناگون است. قصد داریم با کمترین هزینه بتوانیم محیطی مفرح و آموزنده را برای بچه ها گرد آوردی کنیم‌. ورزشگاه های مجهزی در منطقه داریم که می‌توان از آنها هم بهره کافی برد. هدف اصلی ما از کلاس ها و فعالیت های تابستانی، برگزاری دوره های مهارت آموزی برای دانش آموزان است و کلاس هایی مانند گرافیک و برنامه نویسی از این مهارت ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به زودی فراخوان های پایگاه های تابستانی را در مدارس نشر خواهیم داد و مراحل ثبت نام دانش آموزان پیشتاز و مشتاق را شروع خواهیم کرد.

دانش آموز خبرنگار امیرعرشیا آقایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار