مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان در اولین جلسه ستاد پروژه مهر استان؛

افزایش برنامه‌های فرهنگی پرورشی درون مدرسه‌ای در دستور کار قرار گیرد

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان با اشاره به اهمیت بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌ها به‌منظور آغاز مهری باشکوه برای دانش‌آموزان عنوان کرد افزایش برنامه‌های فرهنگی پرورشی درون مدرسه‌ای در دستور کار قرار گیرد و زنگ نمادین بازگشایی مدارس نیز حتماً در سراسر استان در مدارس عادی دولتی نواخته شود.

کد مطلب: ۱۳۸۰۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش برنامه‌های فرهنگی پرورشی درون مدرسه‌ای در دستور کار قرار گیرد

محمد قویدل در جلسه ستاد پروژه مهر استان که با حضور اعضا برگزار شد، با اشاره به لزوم تمهید مقدمات و امکانات لازم توسط اداره کل، نواحی و ۲۳ گانه مدارس استان به‌منظور آغاز مهری باشکوه برای دانش آموزان عنوان کرد: تعمیر، تجهیز، بهسازی و شاداب سازی فضای آموزشی، ساماندهی مدارس و سازماندهی نیروی انسانی را با جدیت دنبال کنید.

وی همچنین بیان کرد: ارائه برنامه‌ کارگروه‌های ستاد پروژه مهر برای بهتر برگزار شدن این پروژه از جمله برنامه‌هایی باشد که همکاران به آن اهتمام ورزند.

قویدل در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به لزوم دقت در ثبت‌نام دانش آموزان در مراکز خصوصی و در مدارس غیردولتی تأکید کرد: این مدارس بر اساس مجوز استحکام بنا و با توجه به ظرفیت کار، ثبت‌نام را انجام دهند و نظارت کافی بر این امر صورت پذیرد.

وی گفت: امیدوارم با فراهم آوردن محیط شاداب، مناسب و با امکانات به استقبال دانش آموزان در مهرماه برویم و همکاران اداری ما در اداره کل آموزش‌وپرورش و همچنین مناطق ۲۳ گانه آموزشی نیز در کنار مدیران مدارس با بسیج امکانات و ظرفیت‌ها به کمک مدیران و مدارس بشتابند و در جهت خدمت به دانش‌آموزان و شروع مهری متفاوت موفق تلاش کنند.

در پایان قویدل از اعضای ستاد پروژه مهر خواست جلسات به صورت مستمر برگزار و در هر جلسه افراد گزارش کاری، عملکردی و نظارتی خود و اقدامات لازم در حوزه مربوطه را ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار