اعلام برگزیدگان جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از انتخاب ۱۸ اثر برتر در مرحله استانی یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برگزیدگان جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل ضمن تبریک به منتخبین مرحله استانی یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: از بین بالغ بر ۳۰۰ اثر راه یافته به مرحله استانی ۱۸ اثر برتر در مرحله استانی انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند که طی مراسمی از این همکاران تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی گفت: تجارب برتر تربیتی نه تنها تدابیر، روش ها و ابتکاراتی بدیع، خلاقانه، نوآورانه و سازنده را در جهت بهبود و ارتقاء عملکرد نظام تعلیم و تربیت میان همه همکاران به اشتراک می گذارد بلکه اطلاعات مفید عینی، قابل سنجش و اثرگذار که قابلیت کاربست در موقعیت های دیگر را داشته باشد در اختیار همگان قرار می دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان همچنین ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین مناطق و نواحی و کلیه همکاران شرکت کننده دراین جشنواره، از اعطای گواهی شرکت به کلیه آثار راه یافته به مرحله استانی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار