رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن پاسخ داد:

روند ساماندهی لباس فرم مدارس چگونه است؟

بن(پانا) - مدتی است که از پایان سال تحصیلی می‌گذرد اما بحث سامان دهی پوشاک مدارس نظر مدیران و خانواده دانش‌آموزان را جلب کرده است.حجت‌الله نادری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن در مصاحبه‌ای با پانا،چگونگی اجرای این طرح را بازگو کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
روند ساماندهی لباس فرم مدارس چگونه است؟

وی ضمن پرداختن به هدف از طراحی پوشاک مدارس عنوان کرد: مدرسه کانون تربیتی و تعلیمی دانش آموزان است و نگاه به این موضوع نگرشی فرهنگی است که با وجود اختلافات دانش آموزان از نظر اقتصادی و فرهنگی بتوان پوشاک آنان را به صورتی طراحی نمود که با فرهنگ اصیل اسلامی_ایرانی همخوانی داشته و بی واسطه و با قیمت و کیفیت مناسب به دست دانش آموزان برسد.

نادری با اشاره به بحث ترمیم پوشاک مدارس افزود: هدف از اجرای این طرح آنست که هزینه های اضافی بر خانواده ها تحمیل نشده و حد الامکان لباس های جدید دوخته نشود.

وی با یادآوری فواید اقتصادی این طرح تاکید کرد: در صورتی که مدیران قصد تعویض کلی لباس فرم مدارس خود را داشته باشند باید با هماهنگی اداره انجام شود و از آنجایی که قیمت ها مصوب استانی است هر گونه دریافت وجه خارج از مصوبه مجاز نیست و اولویت بر استفاده از خیاطان بومی است که از این راه گردش مالی شهرستان نیز به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

خبرنگار دانش آموز:نازنین زهرا حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار