افتتاح سالن چند منظوره هنرستان کاوشگران مشهد

مشهد (پانا) - مراسم افتتاحیه سالن چند منظوره هنرستان پسرانه کاوشگران با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، معاون مشارکت‌ها و امور خیرین اداره کل نوسازی، خانواده مرحوم ایزدپناه و جمعی از مدیران مدارس مشهد صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۳۸۰۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سالن چند منظوره هنرستان کاوشگران مشهد

سالن چند منظوره هنرستان کاوشگران مشهد به مساحت ۱۰۰ متر مربع و به ارزش یک میلیارد و ۴٠٠ میلیون تومان به همت خانواده خیر مرحوم محمود ایزدپناه کاظمی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی در هنرستان کاوشگران ناحیه یک در منطقه پنج تن افتتاح شد.

صادق حاتمی، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد بیان کرد: یکی از بنیادی ترین تصمیمات در حاشیه شهر مشهد، ساخت هنرستان است که به جهت حرفه آموزی در این بافت از جمعیت، اهمیت بسیاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: هنرستان رفتن یک فضیلت است زیرا خیلی زود منجر به یادگاری مهارت و تولید درآمد می‌شود.

حاتمی گفت: در چنین اقتضای زمانی، یک خانواده خیّر به توسعه هنرستان ها کمک می‌کند و کمال تشکر را از لطفشان را داریم.

سعید طاهری، معاون مشارکت ها و امور خیرین اداره کل نوسازی خراسان رضوی گفت: ساخت این فضای کارگاهی، ۵۰۰ میلیون توسط خانواده خیر مرحوم ایزدپناه هزینه شده و الباقی از محل اعتبارات دولتی صرف ساخت این فضا شده است.

یکی از اعضای خانواده ایزدپناه گفت: هدف از ساخت این قطعه، طبق وصیت پدرمان بوده است و از همه‌ عزیزان خیّر درخواست داریم که در حیطه‌ مدرسه سازی کمک کنند‌.

وی ادامه داد: مدرسه نقطه شروع موفقیت دانش‌آموزان است، پس شایسته است سرمایه مان را صرف مدرسه سازی کنیم؛ حتی به اندازه یک آجر اگر کمک شود اجرش را از خداوند خواهیم گرفت.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعت‌کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار