مدال‌آوران مرحله کشوری المپیاد دانش‌آموزی استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر(پانا) - آیین تجلیل از دارنده مدال برنز رشته‌ سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و دارنده مدال برنز رشته علوم و فناوری نانو در مرحله کشوری المپیاد دانش‌آموزی در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در آئین تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای علمی تابستان ۱۴۰۱، اظهار کرد: امروز خوشبختانه فرزندان این مرز و بوم در علوم جدید و نوین حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و طرح شهاب برای شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان نخبه با جدیت در مدارس استان در حال اجرا است.
موحدی افزود: جوانان ایرانی با کمترین امکانات در حوزه‌های مهم جهانی افتخار آفرینی کرده‌اند و باعث سربلندی نام ایران اسلامی شده‌اند.
موحدی تاکید کرد : دانش‌آموزان در توسعه و پیشرفت کشور نقش موثری دارند و ما مدیران نیز موظف هستیم از ظرفیت‌های موجود در زمینه حمایت از فرزندان خود استفاده کنیم.
موحدی با بیان اینکه تربیت دانش‌آموزان باید بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان المپیادی سرمایه کشور محسوب می شوند.

در این مراسم از محمد ابراهیمی دارنده مدال برنز رشته‌ سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی پایه یازدهم از مدرسه شهید بهشتی بوشهر و علیرضا گرگین دارنده مدال برنز رشته علوم و فناوری نانو از مدرسه امام خمینی(ه) برازجان در مرحله کشوری المپیاد دانش‌آموزی در سال ۱۴۰۱تقدیر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار