معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ خبر داد:

اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع برای دانش‌آموزان دختر اصفهانی زیارت اولی

اصفهان(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای دانش‌آموزان دختر اصفهانی زیارت اولی در مشهد مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع برای دانش‌آموزان دختر اصفهانی زیارت اولی

مهدی آقایاری معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش‌و پرورش ناحیه ۲اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: ۲۶۴دانش آموز دختر زیارت اولی از نواحی و مناطق استان اصفهان با هدف زیارت حرم مطهر امام رضا و بهره مندی آنها در طول زندگی از شفاعت و زیارت امام رضا به مشهد مقدس اعزام شده اند.

وی افزود: دانش آموزان زیارت اولی در یک‌ اردوی‌سه روزه با برنامه های متنوع فرهنگی که پیش بینی شده شرکت می کنند که انشالله پس از این اردو‌ تحول در درون دانش آموزان اتفاق بیفتد.

آقایاری تاکید کرد: دانش آموزان حس خاصی در این اردو دارند چون برای اولین بار است که حرم‌مطهر امام رضا (ع)را زیارت می کنند.

در ادامه دانش آموز زیارت اولی ستایش پایدار در گفت‌وگو با پانا گفت:حس خیلی خوبی دارم که برای اولین بار به حرم مطهر امام رضا آمده ام و امیدوارم همه حداقل برای یک بار صحن امام رضا را از نزدیک ببینند.

در ادامه فاطمه طاهری دانش آموز زیارت اولی‌ دیگری تصریح کرد:خیلی از امام رضا ممنونم که ما را طلبید و حس آرامش و عجیبی‌ دارم که تاکنون آن را تجربه نکرده ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار