چند نفر در سیل گرمی استان اردبیل کشته و مفقود شدند؟

تهران (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل خبر داد در سیل امروز منطقه برزند شهرستان گرمی استان اردبیل، یک نفر جان باخته و ۵ نفر مفقود شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
چند نفر در سیل گرمی استان اردبیل کشته و مفقود شدند؟

به گزارش فارس، مهدی خدمتی، مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل اظهار کرد: بعدازظهر امروز به دنبال فعال شدن سامانه‌ بارشی شدید در منطقه برزند روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی استان اردبیل، متاسفانه یکی از اهالی جان خود را از دست داده و ۲ نفر مصدوم شده‌اند.

وی افزود: بر اساس گزارشات میدانی، متاسفانه تا به این لحظه، ۵ نفر در منطقه برزند شهرستان گرمی مفقود شده‌اند که یک نفر از آن‌ها بزرگسال و ۴ نفر دیگر نیز کودک بودند که نیروهای امداد و نجات هلال احمر، سایر دستگاه‌های مربوطه و نیروهای مردمی در حال انجام عملیات جستجو و نجات هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.

خدمتی با اشاره به مسدودی جاده گرمی به بیله‌سوار تصریح کرد: هم چنین وقوع این سیل باعث آسیب و نشست بخشی از پل انجیرلو شد و محور گرمی- بیله سوار را تا اطلاع ثانوی مسدود کرد.

وی گفت: در منطقه انگوت نیز سیلاب نسبتا قابل توجهی رخ داده که به تاسیسات زیربنایی گاز، برق و ارتباطات آنتن تلفن همراه آسیب‌های وارد کرده است که تیم‌های واکنش سریع مدیریت بحران دستگاه‌های مربوطه در حال تعمیرات و تثبیت وضعیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار