رئیس سازمان بسیج فرهنگیان مطرح کرد؛

همفکری بسیج فرهنگیان با 3 هزار مدرسه برای اجرای سندتحول براساس اهداف متعالی انقلاب

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان از همفکری این سازمان با معلمان و مدیران 3 هزار مدرسه برای اجرای سندتحول براساس دغدغه‌های مقام معظم رهبری و اهداف متعالی انقلاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
همفکری بسیج فرهنگیان با 3 هزار مدرسه برای اجرای سندتحول براساس اهداف متعالی انقلاب

صابر ماهانی در نشست سراسری مدیران بسیج فرهنگیان کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: آینده‌سازی ایران اسلامی در وزارت آموزش و پرورش به آقای صحرایی سپرده‌ شده‌ که انشالله در مجموعه عظیم تعلیم و تربیت بتوانند این کار را با موفقیت و سرافرازی به سرانجام برسانند.

وی، صحرایی را چهره علمی خواند و خاطرنشان کرد: این یک فرصت برای آموزش و پرورش است که ایشان با مدیریت علمی و نگاه و تفکر بسیجی بتواند این وزارتخانه مهم و عظیم را مدیریت کند.

ماهانی، بسیج را تشکل سازمان‌یافته مردمی بیان کرد و افزود: هر زمان که بسیج به کمک آموزش و پرورش می‌آید، تحولی موثر و بزرگ را شاهد هستیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه پیوند برادری بین همه مدیران استانی بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش برقرار است و با اخوت و برادری، کارها را دنبال می‌کنند، گفت: کانون بسیج در مناطق و هسته بسیج در مدارس هستند که کارها را دنبال می‌کنند.

وی اظهار کرد: ویژگی‌های بسیجی به‌گونه‌ای است که باید آنها را آموزش داد به همین دلیل کارمان را به مدرسه و میان معلمان بردیم چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) فرموده‌اند اصل، مدرسه است.

ماهانی خاطرنشان کرد: در این راستا به معلمان گفتیم خودشان بنشینند و ببینند که چطور می‌توانند سند تحول بنیادین را در راستای دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب، تفکرات بسیج و اهداف متعالی نظام و انقلاب اجرا کنند و الان در بیش از ۳ هزار مدرسه این کار با محوریت مدیر مدرسه انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تفکر و نگاه بسیجی امروز در راس کار است، تصریح کرد: اگر می‌خواهید موفق شوید، خود را وقف آموزش و پرورش کنید و سند تحول را اجرایی کنید.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم با عملکرد شما در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین، لبخند رضایت را بر لبان رهبر انقلاب ببینیم و این اراده را در وجود آقای صحرایی می‌بینیم و در این راه، همراه ایشان هستیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان افزود: امیدواریم شاخص‌های خوبی در این مسیر ببینیم و دانشگاه فرهنگیان هم ظرفیت خوبی در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی شهید شاخص، یکی از سنت‌های خوبی است که هر سال انجام می‌شود و امسال معلم شهید غلامعلی رجبی به عنوان شهید شاخص معرفی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار