آغاز طرح هجرت از ۵ تیرماه در مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از آغاز طرح هجرت از ۵ تیرماه درمدارس این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح هجرت از ۵ تیرماه در مدارس استان اردبیل

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی که با محوریت طرح هجرت ۳ با حضور مسئولان بسیج سازندگی و نوسازی و تجهیز مدارس استان برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به پشتیبانی همه جانبه از گروه های جهادی توسط ادارات نواحی و مناطق استان اظهار کرد: برابر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با توجه به هدف حرفه آموزی در کنار کار گروهی و تربیتی این طرح، برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و تربیتی را در طول اجرای اردوهای جهادی برای دانش آموزان پیش بینی کرده ایم.

وی با مفید دانستن مشارکت دانش آموزان در اجرای طرح هجرت، تصریح کرد: تمام دانش آموزان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی طرح هجرت و طرح شهید عجمیان در طول ایام فعالیت تحت پوشش بیمه غرامت بسیج قرار می گیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا اجرای طرح های مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس نهایتا تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری به پایان برسد تا فرصت کافی برای تمهید مقدمات بازگشایی مدارس داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار