رتبه دوم دانشگاه محقق اردبیلی در بین دانشگاه‌های کشور

اردبیل (پانا) - معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه محقق اردبیلی گفت دانشگاه محقق اردبیلی بر اساس آخرین رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور در جایگاه دوم ارزیابی دانشگاه‌های سراسر کشور قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۷۸۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رتبه دوم دانشگاه محقق اردبیلی در بین دانشگاه‌های کشور

جبرائیل رزمجو، معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در بین دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم نیز رتبه اول به دانشگاه محقق اردبیلی اختصاص یافته که نشان از عملکرد حوزه‌های آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی است.

وی تصریح کرد: بر اساس رتبه بندی تایمز نیز این دانشگاه در بین ۴۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته و نشان می‌دهد که دانشگاه محقق اردبیلی توانسته در مسیر رشد و تعالی حوزه‌های مختلف قرار گیرد.

معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه محقق اردبیلی ارزیابی ۱۳ شاخص مهم عملکرد دانشگاه محقق اردبیلی را در کسب این عناوین یادآور شد و گفت: در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی فعالیت‌های خوبی در دانشگاه محقق اردبیلی انجام شده و در رشته‌های مختلف اساتید این دانشگاه توانسته اند جز یک و ۲ درصد دانشمندان برتر ملی و بین المللی قرار گرفته و به عنوان اساتید پراستناد معرفی شوند.

رزمجو افزود: در سال گذشته همین اساتید برجسته دانشگاه محقق اردبیلی بیش از یک هزار و ۵۰۰ مقاله علمی تولید کرده و در مجلات معتبر داخلی و بین المللی به چاپ رسانده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پنج نفر از اساتید و محققان دانشگاه محقق اردبیلی جز دانشمندان یک درصد برتر جهانی معرفی شده و ۱۷ نفر از آنها نیز جز دانشمندان ۲ درصد کشور اعلام شده اند.

معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: در ۴۰ موضوع مهم و تأثیرگذار جذب دانشجویان مقطع دکترا به دانشگاه محقق اردبیلی انجام شده تا مطالعات و تحقیقات آنها مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار