سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز نهاجا رونمایی شد

تهران (پانا) - سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز نیروی هوایی ارتش با حضور رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز نهاجا رونمایی شد

‌به گزارش روابط عمومی ارتش ، سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز ساخت نیروی هوایی ارتش صبح امروز(سه‌شنبه ۲۳ خردادماه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی، رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا مروی‌نام فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری رونمایی شد.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ خردادماه) در حاشیه‌ رونمایی از سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز، گفت: این سامانه به دست دانشمندان غیور و جوانان نخبه ما در دانشگاه هوایی شهید ستاری طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: سامانه بومی شبیه‌ساز مراقبت پرواز برای اولین بار در کشور ساخته شده است و می‌توانیم با استفاده از این سامانه، دانشجویان رشته برج مراقبت را در همه زمینه‌ها آموزش دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، طراحی و ساخت سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز را یک کار مهم برای افزایش تجربه دانشجویان دانست و گفت: دانشجویان می‌توانند با استفاده از این سامانه خود را در محیط فرودگاه قرار دهند.

وی ادامه داد: سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز یکی از سامانه‍های مورد نیاز ما برای آموزش دانشجویان نهاجا بود که با استفاده از تجربه پیشکسوتان و نخبگان دانشگاه شهید ستاری در این دانشگاه طراحی و ساخته شده است.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قطب شبیه‌سازهای پروازی در منطقه غرب آسیاست، تصریح کرد: شبیه‌سازهایی که قبلاً در اختیار داشتیم را به روزرسانی کرده و برای هواپیماهایی که شبیه‌ساز آن را نداشتیم، شبیه‌ساز آن‌ها توسط جهاد خودکفایی نهاجا طراحی و ساخته‌ شده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان از آمادگی این نیرو برای ساخت شبیه‌ساز مراقبت پرواز برای سازمان‌هایی که به آن نیاز دارند، خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار