محمدعلی نیکبخت به‌عنوان وزیر پیشنهادی جهاد‌کشاورزی معرفی شد

صلاحیت علی‌آبادی فردا در مجلس بررسی می‌شود

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری از معرفی محمدعلی نیکبخت به‌عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت صلاحیت علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صمت فردا (۲۳ خرداد‌) در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۸۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
محمدعلی نیکبخت به‌عنوان وزیر پیشنهادی جهاد‌کشاورزی معرفی شد

‌سید‌محمد حسینی گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی محمدعلی نیکبخت را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

وی از بررسی صلاحیت عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن تجارت در روز سه شنبه ۲۳ خردادماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است.

به گفته حسینی سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری به بخش دیگری از سوابق و تجربیات نیکبخت اشاره کرد و گفت: گزینه دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی تجربیات ارزنده‌ای در مجموعه این وزارتخانه دارد و در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار