دوبله اختصاصی فیلم «جرج فورمن بزرگ» در شبکه نمایش خانگی

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «جرج فورمن بزرگ» با بازی فارست ویتاکر در پلتفرم فیلم‌نت دوبله شد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دوبله اختصاصی فیلم «جرج فورمن بزرگ» در شبکه نمایش خانگی

فیلم «جرج فورمن بزرگ» با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

«جرج فورمن بزرگ» از محصولات سال 2023 سینمای آمریکا فیلمی در ژانرهای درام، ورزشی و زندگینامه‌ای است که داستان زندگی قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان و دارنده مدال طلای المپیک، جرج فورمن، را روایت می‌کند. جرج زمانی که در 45 سالگی از نظر مالی به مشکل می‌خورد، دوباره به رینگ بازمی‌گردد و عنوان مسن‌ترین قهرمان بوکسور جهان را از آن خود می‌کند.

جرج فورمن دو بار قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان شد اما شاید بیش از هر چیزی با نبرد مشهور با محمدعلی کلی در سال 1974 به یاد آورده می‌شود. این مبارزه که با عنوان «غرش در جنگل» (Rumble in Jungle) شناخته می‌شود با شکست جرج فورمن و از دست رفتن عنوان قهرمانی جهان برای او به پایان رسید. مایکل مان در سکانس پایانی فیلم «علی» این نبرد را بازسازی کرد.

فورمن یکی از اعجوبه‌های تاریخ ورزش بوکس محسوب می‌شود. او تا همین امروز مسن‌ترین مشت‌زن سنگین‌وزنی است که توانست عنوان قهرمانی جهان را به‌دست بیاورد. فیلم «جرج فورمن بزرگ» هم به همین مقطع از زندگی او می‌پردازد.

فیلم «جرج فورمن بزرگ» به کارگردانی جرج تیلمن جونیور ساخته شده است و در آن بازیگرانی چون فارست ویتاکر، کریس دیویس، یاسمین ماتیوس، جان ماگارو و سالیوان جونز ایفای نقش کرده‌اند.

«جرج فورمن بزرگ» را می‌توانید با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار