خزانه‌دار شورای شهر تهران تاکید کرد؛

ضرورت تعیین تکلیف مالیات سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران تا تیر‌‌ امسال

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان عمرانی مناطق برای سال‌های ۹۶ تا ۹۹ با تأکید بر تعیین تکلیف نهایی مالیات تا تیر‌ سال ۱۴۰۲، گفت این حسابرسی باید سال قبل ابلاغ می‌شد که تعیین تکلیف مالیاتی صورت بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تعیین تکلیف مالیات سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران تا تیر‌‌ امسال

حبیب کاشانی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان عمرانی مناطق برای سال‌های ۹۶ تا ۹۹ با تأکید بر تعیین تکلیف نهایی مالیات تا تیرماه سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: این حسابرسی باید سال قبل ابلاغ می‌شد که تعیین تکلیف مالیاتی صورت بگیرد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: از هشت شرکت ادغامی یک شرکت تعیین تکلیف شده و در جلسات سازمان، موضوعات سایر شرکت‌ها نیز بررسی می‌شود.

هادی حق بین با بیان اینکه برای ارتقاء سلامت اداری نیز اقدامات پیاده سازی و اجرایی شده و ثبت خواهد شد، خاطرنشان کرد: تعداد کل قراردادهای سازمان هفت هزار و ۲۵۱ فقره بوده که از این تعداد هزار و ۹۳۳ قرارداد تا مهرماه سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف شده و پیش بینی می کنیم ۲۰۰ قرارداد تا پایان سال ۱۴۰۱ را نیز بتوانیم تعیین تکلیف کنیم که مرتبط با قراردادها با پیمانکاران است.

وی همچنین تصریح کرد: جلسات مستمری با مناطق برگزار می شود و قراردادها به مرور در حال کاهش است که از این بابت وضعیت رو به بهبودی داریم، البته مشکلات کماکان مالی است و امیدواریم همکاری های لازم صورت بگیرد تا بتوانیم مطالبات را دریافت کنیم.

مسعود حق لطفی نیز در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران برای سال‌های ۹۶ تا ۹۹ با بیان اینکه ما در حال تعیین تکلیف وضعیت مالیاتی سازمان هستیم، اظهار کرد: تا پایان تیرماه تعیین تکلیف مالیاتی به نتیجه خواهد رسید.

وی با اعلام اینکه از سال ۱۴۰۰ بهای تمام شده اعمال شده است، تصریح کرد: در سال گذشته و جاری نیز این سیستم لحاظ شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حق لطفی با تأکید بر اینکه تمام اطلاعات در سامانه ثبت می شود و مشکلی برای افشای اطلاعات وجود ندارد، گفت: تمام اطلاعات به صورت مستمر ثبت می شود و افشای اطلاعات این سازمان پیوسته صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه هر ساله دعاوی مختلف بررسی شده است، یادآور شد: ۱۱ مورد دعاوی در سال ۹۹ داشتیم که ۹ مورد تعیین تکلیف شده و دو مورد نیز در حال پیگیری است.

نوید خاصه‌باف نیز در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران برای سالهای ۹۶ تا ۹۹ با اعلام اینکه ما هرچه از قبل بدهی مالیاتی داشتیم پرداخت کرده ایم، اظهار کرد: در حال حاضر بدهی مالیاتی سازمان صفر است.

وی با بیان اینکه اطلاعات برای ثبت اموال و دارایی ها احصا شده و ثبت خواهد شد، خاطرنشان کرد: بررسی مانده مطالبات انجام شده و برای دو یا سه پروژه نیز اقدامات در حال انجام است.

خاصه‌باف اعلام کرد: ذیحساب برای موارد خارج از چارچوب سال های ۹۶ تا ۹۹ بررسی های لازم را انجام داده و موارد عدم انطباق نیز در حال بررسی است و گزارش آن ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار