امکان استفاده رایگان دانش‌آموزان و خانواده‌ها از هزار مجموعه ورزشی در دو روز آخر هفته‌ها

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اعلام کرد طرح شهید خرازی در دو روز آخر هر هفته برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۸۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
امکان استفاده رایگان دانش‌آموزان و خانواده‌ها از هزار مجموعه ورزشی در دو روز آخر هفته‌ها

محمد جعفری با اشاره به طرح شهید خرازی با موضوع آزادسازی و مردمی‌سازی مجموعه‌های آموزشی و ورزشی با رویکرد تربیتی و خانواده‌محوری بیان کرد: نگاه ما در طرح شهید خرازی این بود که به سمت افزایش بهره‌وری فضاهای ورزشی و گسترش عمومی دسترسی خانواده‌ها به اماکن ورزشی برای توسعه سبک زندگی سالم و فعال برویم.

جعفری با اشاره به فرصت ویژه و مناسبی که در فصل تابستان برای بهره‌مندی خانواده‌ها از این فرصت وجود دارد، اظهار کرد: براساس برش برنامه‌ای، حدود هزار مجموعه ورزشی را تحت پوشش قرار دادیم تا روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۲ مادران و دختران و روزهای جمعه از ساعت ۹ تا ۱۲ پدران و پسران بتوانند از این مجموعه‌ها استفاده کنند.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی تاکید کرد: این مجموعه ها همچنان پابرجا و در دو روز آخر هفته ها پذیرای دانش آموزان و اولیای آنان هستند. امیدوار هستیم تعداد این مجموعه ها در سال جدید افزایش دهیم.

به گفته وی اجرای طرح شهید خرازی یکی از برنامه‌هایی است که همدلی خوبی را بین فرزندان و والدین ایجاد می‌کند تا اعضای خانواده در کنار هم به فعالیت ورزشی بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار