معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

نظارت بر عملکرد آموزشی و تربیتی مدارس یکی از برنامه‌های معاونت ابتدایی است

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز در بازدید از امتحانات دانش‌آموزان پایه ششم ناحیه 4 کرج گفت نظارت بر عملکرد آموزشی و تربیتی مدارس غیردولتی همواره یکی از اصول و برنامه‌های این معاونت بوده است.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر عملکرد آموزشی و تربیتی مدارس یکی از برنامه‌های معاونت ابتدایی است

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در بازدید از مدارس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: این معاونت آماده پذیرش و دریافت ابتکارات و خلاقیت های تمامی مدارس اعم از دولتی و غیردولتی در راستای تحقق اهداف آموزشی و تربیتی است.

وی اظهار کرد: نظارت بر عملکرد آموزشی و تربیتی مدارس غیردولتی همواره یکی از اصول و برنامه های این معاونت بوده است و با توجه به اینکه در البرز هم مدارس غیردولتی و هم مدارس دولتی فعالیت می کنند، اما دانش آموز دولتی و غیردولتی نداریم و تمام دانش آموزان فرزندان عزیز ما هستند و می بایست با تمام توان و دانش تخصصی برای ارتقای سطح علمی و مهارت آموزی آنان گام برداشته و برای توسعه و بهبود این مهم برای تمام این عزیزان فارغ از نوع مدرسه و محل تحصیل برنامه دقیق و منسجم مستند به سند تحول داشته باشیم.

حسینی در ادامه گفت: تمامی مدارس با هر شیوه مدیریتی می بایست در راستای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت زیر یک چتر قرار گیرند.

گفتنی است در این بازدید از روند برگزاری امتحانات مدارس مهندس بهمنش، ناصر ترکان و ترنم دانش بازدید و بر اجرای دقیق شیوه نامه های برگزاری امتحانات و ارزشیابی کیفی - توصیفی تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار