آنونس رسمی «مصلحت» رونمایی شد

تهران (پانا) - همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «مصلحت» در سینماهای سراسر کشور، آنونس رسمی این اثر منتشر شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آنونس رسمی «مصلحت» رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی ‌پروژه، با شروع اکران عمومی فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، از آنونس رسمی آن رونمایی شد.

این اثر سینمایی که از امروز چهارشنبه ۱۷ خردادماه با شعار «عدالت خط قرمز ندارد!» اکران رسمی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است، روایتی از یک پرونده مشکوک و پر رمز و راز است که مصلحت سیاسی نظام، مسیر رسیدگی به آن را با فراز و نشیب‌های مختلفی روبرو می‌کند.

«مصلحت» اولین ساخته سینمایی حسین دارابی است که برای ساخت آن دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم‌اول را در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد و پس از آن، این اثر به مدت ۳ سال توقیف شد.

فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی‌بانو ذوالقدر و... ترکیب بازیگران اصلی «مصلحت» را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان این فیلم که به موضوعی افشاگرانه در اوایل دهه ۶۰ می‌پردازد، آمده است: "پسر یکی از مقامات عالی‌رتبه کشور در یکی از درگیری‌ها مقابل دانشگاه تهران مرتکب قتل می‌شود، اما پیوند خانوادگی و مصلحت سیاسی کشور، این پرونده مشکوک ‌و پُر رمز و راز را وارد موازنه‌ای پیچیده و سخت می‌کند..."

ساخت آنونس «مصلحت» برعهده کیومرث بیک‌زند بوده است و پخش این فیلم را موسسه بهمن سبز برعهده دارد. این فیلم محصول مشترک سازمان سینمایی سوره و مرکز فیلم سریال سازمان اوج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار