مدیر آموزش و پرورش نیشابور خواستار شد:

مجتمع فولاد به ازای هر ۲۰۰ واحد آپارتمان یک فضای آموزشی بنا کند

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور تاکید کرد مجتمع فولاد باید به ازای هر ۲۰۰ واحد آپارتمان یک فضای آموزشی بنا کند.

کد مطلب: ۱۳۷۷۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مجتمع فولاد به ازای هر ۲۰۰ واحد آپارتمان یک فضای آموزشی بنا کند

جلسه بررسی فضاهای آموزشی و پروژه های در حال احداث و نیمه تمام آموزش و پرورش نیشابور و قطب شهید شوشتری با حضور مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، معاون پژوهش، پشتیبانی و توسعه منابع آموزش و پرورش و کارشناسان این حوزه در محل اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اظهار خرسندی از تشکیل این جلسه و توجه به فضاهای آموزشی و بررسی کمبودهای موجود در این حوزه، گفت: هنرستان وکیلی ۹۹ با جدیت در حال تکمیل است و طبق وعده داده شده در ابتدای مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

سید مهدی قاضی به طولانی شدن پروژه خیرساز خاکباز ۱(دبستان وحدت) پرداخت و افزود: سهم خیری این پروژه مدتهاست که به اتمام رسیده و سهم نوسازی باید به سرعت شروع شود تا بتوانیم با نظر به کمبود فضای شدید آموزشی در آن منطقه، ابتدای مهرماه از این آموزشگاه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: طبق قانون، مجتمع فولاد خراسان در نیشابور می بایست به تناسب ساخت ۶۰۰ واحد آپارتمان، به ازای هر ۲۰۰ واحد، یک واحد آموزشی بنا کند که خواهشمند است این مساله توسط نماینده مردم و فرماندار شهرستان پیگیری شود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: تامین تاسیسات، روشنایی و محوطه سازی دبستان ۲۲ بهمن، تجهیز تاسیسات آموزشگاه حجه الاسلامی، توسعه سالن شهید عابدی جهت برگزاری مسابقات رسمی کشتی کشوری، ساخت سرویس های هنرستان سپهری راد، تهیه و تامین تاسیسات دبستان عطاریان روستای محیط آباد و ادامه ساخت سالن آموزشگاه استثنایی فارابی مورد توجه قرار گیرد.

قاضی به نقش پر رنگ خیرین در ساخت و سازهای نیشابور پرداخت و گفت: میزان ۷۰ میلیارد ریال اعتبار و زمین توسط خیر نیک اندیش یوسفعلی رضایی جهت ساخت دومین آموزشگاه و سالن ورزشی خود تخصیص داده شده است که باید سهم دولتی و نوسازی آن نیز پیش بینی شود.

وی میزان آسفالت مورد نیاز در محیط های آموزشی در شهرستان را 15 هزار مترمربع، ایزوگام 3 هزار مترمربع و دیوار محوطه را 4 هزار مترمربع اعلام کرد و ادامه داد: شهرستان نیشابور در بحث مولدسازی، 8 پروژه آماده به ساخت دارد و آمادگی ساخت فرهنگسرای خیرساز توسط خیر نیک اندیش سید رضا حسینی در جنب ساختمان آموزش و پرورش را نیز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار