پخش دو سریال جدید از رادیو نمایش

تهران (پانا) - رادیو نمایش در هفته جدید ، دو سریال جدید را به روی آنتن می‌برد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پخش دو سریال جدید از رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش،«تلفن» و « بر آب‌های آبی آرام» عناوین سریال‌های جدیدی هستند که در هفته پیش رو از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شوند.

«تلفن» به نویسندگی مرضیه بامیری و سردبیری ملیحه مرادی جعفری درباره زنی است که با یک تماس مشکوک راهی جاده می شود،آنجا دچار برف و کولاک می شود و به اشتباه سر از مرکز روانی در می آورد و بستری می شود؛همسرش بعد از مدتی از یافتن او ناامید می شود و با اتفاقاتی که فکر می کند نقشه قبلی رها بوده ،تصمیم به فراموش کردن او می گیرد .ولی در لحظه ی اخر ،خبری از رها می رسد و او به دنبال همسرش می‌رود .

«تلفن» به کارگردانی سعیده فرضی،تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده،صدابرداری رضا طاهری،افکتوری نرگس موسی پور،گویندگی مهرداد مهماندوست و با هنرمندی مینو جبارزاده،مهدی نمینی مقدم،سیما خوش چشم،سوسن مقصودلو،عبدالعلی کمالی،مریم باقری،فروغ انصاری،نوشین حسن زاده،علی شجره،امیر زنده دلان،مونا صفی،ماندانا اصلانی،ماندانا محسنی،مهرخ افضلی، از روز شنبه بیستم خرداد ماه ساعت 2 بامداد از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

همچنین سریال رادیویی «بر آب های آبی آرام» از روز شنبه ساعت 23:30 از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال رادیویی به نویسندگی هلن بهرامی وسردبیری ایوب آقاخانی آمده است: همای چهرزاد شهبانوی ایران زمین ، باردار بود و منتظر بود تا فرزندش به دنیا بیاید و بر تخت شاهی ایران بنشیند. پس از تولد نوزاد، از بیم برادرش ساسان، مجبور شد پسرش را درون صندوق بگذارد و به آبهای فرات بسپارد تا دست ساسان به او نرسد. زن و مرد رختشویی نوزاد را در آب یافتند . نامش را دارب گذاشته و او را پرورش دادند و....

«برآب های آبی آرام» به کارگردانی رامین پورایمان،تهیه کنندگی ملیحه مرادی جعفری،افکتوری نرگس موسی پور،گویندگی بهروز رضوی،صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی شمسی صادقی،سیما خوش چشم،مونا صفی،ماندانا محسنی،نازنین مهیمنی،مینو جبارزاده، عباس شادروان،مهدی نمینی مقدم،محسن بهرامی،بهادرابراهیمی،محمد مجدزاده،بیوک میرزایی،محمدرضا قلمبر،حمید یزدانی،مجید حمزه،سینا نیکوکار و احمد لشینی به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار