برخورد پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت اجرای طرح برخورد با خودروها و دیگر وسایل نقلیه پلاک مخدوش در سطح این استان تشدید شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برخورد پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان‌غربی

سرهنگ حجت مشتاق عنوان کرد: طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در سطح استان از جمله پوشش و مخدوش کردن پلاک، وسایل نقلیه فاقد پلاک، رانندگی پرخطر و حرکات نمایشی و خودروهای تغییر وضعیت داده شده در سطح معابر از فردا ۱۶ خرداد اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: همکارانم در پلیس راهور با استفاده از همه امکانات طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف را بدون اغماض اجرا خواهند کرد.

مشتاق تاکید کرد: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر فردی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق کند، به حبس از ۶ ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

وی یادآور شد: در طرح برخورد با تخلفات فوق، ضمن توقیف وسیله نقلیه متخلف، برای مالک آن پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی خواهد شد.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک از مطالبات شهروندان است و هر راننده‌ای که به هر نحوی بحث پوشش پلاک را انجام دهد، زمینه‌ساز بروز هرگونه تخلف و جرمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار