گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام شهدای ۱۵ خرداد در ابرکوه

ابرکوه (پانا) - همزمان با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام شهدای ۱۵ خرداد، مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار ابرکوه و عموم مردم در مصلای شهدای محراب ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام شهدای ۱۵ خرداد در ابرکوه

آیت الله شیخ محمد بابکی، در آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام شهدای ۱۵ خرداد در ابرکوه گفت: به رغم توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب، انقلاب اسلامی ایران در دنیا حرف اول را می زند.

وی با بیان اینکه مسیری که امام خمینی (ره) انتخاب کرد مسیر حق است، ادامه داد: دست بزرگ خداوند متعال بالای سر انقلاب اسلامی ایران است؛ امام(ره) برای عظمت اسلام و اعتلای و توسعه ایدئولوژی کشور اسلامی تلاش کرد و از این تلاش و اهداف خودشان عقب ننشست.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش مهم انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومان جهان اظهارکرد: نقش و جریان داعش جریان کوچکی نبود که می خواست به ایران اسلامی حمله کند، اما با تلاش و هدایت محور مقاومت و انقلاب اسلامی نابود شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: علی‌رغم اینکه بیش از ۴۴ سال تمام توطئه ها علیه انقلاب اسلامی بود، اهداف انقلاب اسلامی که همان اهداف امام خمینی (ره) است تغییر نکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار