وزیر آموزش و پرورش:

قانون توان، با متحد شدن و در کنار هم بودن به وجود می‌آید

مشهد (پانا) - وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد قانونی وجود دارد به نام قانون توان که با متحد شدن و کنارهم بودن به وجود می‌آید و باعث افزایش ارزش کار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۶۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
قانون توان، با متحد شدن و در کنار هم بودن به وجود می‌آید

رضا مراد صحرایی در نشست صمیمانه با تشکل‌های دانش‌آموزی در خراسان‌رضوی عنوان کرد: قانونی وجود دارد به نام قانون توان که با متحد شدن و کنارهم بودن به وجود می‌آید و باعث افزایش ارزش کار می شود، شما دانش‌آموزان در سازمان دانش آموزی با در کنار هم بودن این قانون را به اثبات رساندید.

صحرایی ادامه داد: شما به عنوان نماینده‌ دانش‌آموزان موظف هستید که از تیر ماه سال ۱۴۰۲ در سازمان دانش‌آموزی، پیشنهادات و انتقادات دانش‌آموزان را در رابطه با کتب‌ جمع‌آوری کرده و پس از جمع‌آوری، پیشنهادات و انتقادات‌شان را با مؤلفان کتاب‌ها در میان بگذارید تا دانش‌آموزان از بهترین کتاب ها برخوردار شوند.

وی اظهار کرد: نیاز است شما دانش‌آموزان هنگام صحبت کردن با اشخاص مختلف نقش خود را به خوبی ایفا کنید و خودتان باشید؛ واقع بین باشید و با تحقیق سخن بگویید. تنها کسی که باعث پیشرفت و ترقی انسان می‌شود خودش است و در نهایت امانت‌دار باشید.

صحرایی در پایان خاطرنشان کرد: انسان باسواد دارای دو ویژگی است. ویژگی اول این است که از آموخته‌های خود استفاده مفیدی داشته باشد و ویژگی دوم این است که اطلاعات صحیح و مناسب را برداشت و از آن به نحو احسن بهره برداری کند.

دانش‌آموز خبرنگار : الناز حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار