جشن بزرگ امام رضایی‌ها با شور و نوایی متفاوت در پایتخت معنوی ایران

مشهد (پانا) - جشن مردمی ولادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس با عنوان جشن بزرگ امام رضایی‌ها امسال با شور و نوایی متفاوت و با حضور پررنگ زائران و مجاوران رضوی، روز سه‌شنبه به‌مناسبت میلاد هشتمین اختر آسمان ولایت و امامت در پایتخت معنوی ایران شهر مشهد، خیابان امام رضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ امام رضایی‌ها با شور و نوایی متفاوت در پایتخت معنوی ایران

در جشن بزرگ امام رضایی‌ها که از ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه در مشهد آغاز شد تشکل‌های بزرگ مانند آستان قدس رضوی، شهرداری و... پای کار آمده‌اند تا مراسمی در شان امام رئوف برگزار کنند.

در این برنامه، زائران و مجاوران رضوی در خیابان امام رضا و روبروی حرم مطهر رضوی گرد هم آمدند و تا پاسی از شب در کنار هم، یکی از بزرگ‌ترین و با نشاط ‌ترین جشن‌های مذهبی در مشهد مقدس را برپا کردند. برای این جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) چهار رویداد ویژه اتفاق افتاده است که مهم ترین آن‌ها در میدان ۱۵ خرداد، میدان بسیج، چهارراه دانش و میدان بیت‌المقدس برگزار شد، این رویدادهای متنوع و جذاب، شامل برنامه‌های جذاب فرهنگی، هنری و ورزشی است و برای گروه‌های سنی مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان، شگفتانه‌های بسیاری داشت. غرفه‌های بازی و سرگرمی و جُنگ شادی برای کودکان از جمله این شگفتانه‌هاست که بستری مناسب برای حضور خانواده‌ها در این جشن بزرگ همراه با فرزندان خردسالشان را فراهم کرده است.

از دیگر ویژگی‌های این جشن بزرگ، برپایی حدود ۳۰۰ موکب فرهنگی و پذیرایی در طول مسیر میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت‌المقدس است که با مشارکت مردم برپا شد، تا خود آن‌ها میزبانان اصلی این جشن مردمی و خانوادگی باشند. دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار